سناریوی شکل گیری انقلاب تا فتنه در نمایشگاه بزرگ یاد یاران

فرمانده سپاه ناحیه جماران از افتتاح نمایشگاه بزرگ یاد یاران از امروز 31 شهریور خبر داد.

سرهنگ علی سالم در گفتگو با خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران گفت:همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس از یکشنبه 31 شهریور نمایشگاه بزرگ یاد یاران در مساحت 16 هزار متر مربع واقع در اقدسیه،انتهای بلوار ارتش،کیلومتر 2 جاده لشکرک  بلوار مردان آسمانی افتتاح خواهد شد.

وی در ادامه بیان کرد:این نمایشگاه از 31 شهریور آغاز و 9 مهر خاتمه می يابد و ساعت مراجعه بازدیدکنندگان از 9 صبح تا 10 شب است.

فرمانده سپاه ناحیه جماران اذعان کرد: در این نمایشگاه 5 هزار متر مربع از فضا اختصاص به طراحی صحنه هایی با مضمون جنگ سخت داده شده که ابزار آلات نظامی تولید شده در این فضا جهت بازدید شهروندان قرار داده شده است.این در حالی است که 5 هزار متر مربع از فضای دیگر برای طراحی جنگ نرم تعبیه شده است که در این فضا 50 غرفه در حوزه های سایبری ،حجاب و عفاف ،تازه های علمی و ... فعالیت خواهند داشت.

سرهنگ سالم تصریح کرد : نمایش مردان آسمانی با موضوع دفاع مقدس در فضای 4 هزار متر مربع با حضور200 بازیگر هر شب به اجرا در می آید؛ در 8 آیتم اجرایی مسجد لولاگر،مسجد خرمشهر،حسینیه حضرت امام ،بیت امام و ... طراحی و بازسازی شده است.

وی بیان کرد: در نقطه ای از نمایشگاه فضای طراحی شده است که بازدید کنندگان با فضای شکل گیری انقلاب ،دوران پیروزی انقلاب ،ترور شخصیت ها ، اعزام به جبهه ها و فضای بعد از انتخابات و فتنه و بیداری اسلامی از نزدیک آشنا و به گونه ای فضای مهیا شده که دوران های مختلف برای بازدید کننده قابل لمس است.در نهایت بازدید کننده با فضای ظهور امام زمان در کعبه مواجهه می شود.

سرهنگ سالم در خاتمه افزود:مسابقه کابوس اسرائیل ویژه دانش آموزان با هدف شناخت رژیم صهیونیست و ایجاد نفرط و مسابقه تیراندازی به دشمن فرضی از دیگر برنامه های بارز این نمایشگاه در هفته دفاع مقدس است.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار