ساری/

اجرای طرح زیرسازی معابر داخلی شهرک صنعتی سوادکوه

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران از اجرای زیرسازی معابر داخلی شهرک صنعتی بشل سوادکوه با هزینه 5 میلیارد ریال خبر داد.

وفایی‌نژاد در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری گفت: اجرای طرح ها براساس نیاز و اولویت‌بندی شهرک‌ها در دست اجرا است که این امر در راستای بهسازی و تسهیل در روند عبور و مرور سرمایه‌گذاران و صاحبان صنعت و روان‌سازی در امر حمل و نقل مواد اولیه و کالاهای تولیدی طرح معابر داخلی شهرک صنعتی بشل سوادکوه در حال اجرا است.

وی افزود: شهرک صنعتی بشل از ظرفیت‌های خوبی برخوردار است که با اجرای کامل زیرساخت‌ها در این شهرک در راستای تأمین زیرساخت‌ها شاهد رونق سرمایه‌گذاری افزایش تولید و در نتیجه اشتغال که مهم‌ترین مشکل جامعه است را شاهد باشیم.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران تصریح کرد: طرح زیرسازی معابر داخلی شهرک با هزینه بیش از پنج میلیارد ریال از محل اعتبارات منابع داخلی شرکت در حال انجام است.

وفایی نژاد گفت: در اجرای این طرح 132 هزار مترمربع زیرسازی و روسازی از نوع بتونی به صورت پایلوت از محل منابع داخلی شهرک هزینه می‌شود.

بگفته وی در راستای تأمین زیرساخت‌ها با توجه به امکانات و اعتبارات شرکت طرح تصفیه‌خانه شهرک صنعتی بشل در زمینی به مساحت 30 هزار متر مربع با ظرفیت پالایش یک هزار و 500 مترمکعب فاضلاب در شبانه‌روز با اعتبار 42 میلیارد ریال درحال ساخت است./ز

برچسب ها: زیرسازی ، معابر ، شهرک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.