در بیانیه فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت؛

هفته "دفاع مقدس"، بازگوی جانفشانی‌هايي كه عاشقانه دل به آرمان‌هاي والاي انقلاب دادند

فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس شورای اسلامی، در بیانیه‌ای با تبریک فرارسیدن هفته دفاع مقدس، تاكيد كرد: هفته دفاع مقدس، مجالی برای بهره برداری و بازشناخت ظرفیت‌ها، ذخایر معنوی و فرهنگی شهدا و جانبازان و بازگویی رشادت‌ها و جانفشانی‌های سلحشوران جنگ تحمیلی است.

به گزارش حوزه پارلماني باشگاه خبرنگاران، فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت به مناسبت فرارسیدن هفته دفاع مقدس بیانیه‌ای صادر کرد.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

هفته دفاع مقدس فرصت مناسب و گرانبهایی برای واکاوی و بازشناسی حماسه سترگ و عظیم ملتی است که با هدایت و حمایت رهبر عظیم‌الشأن انقلاب اسلامی، "حضرت امام خمینی"(رحمة‌الله علیه) و با ایثار و مقاومت و سلحشوری رزمندگان غیور میهن اسلامی افسانه شکست‌ناپذیری و سلطه‌گری قدرت‌های جهانی به‌ویژه آمریکای جنایتکار را باطل و برتری ایمان و اراده ملت نستوه و استوار ایران را به عنوان یکی از عبرت‌های بزرگ تاریخ معاصر اثبات کرد.
 
هفته دفاع مقدس، مجالی است برای بهره برداری و بازشناخت ظرفیت‌ها و ذخایر معنوی و فرهنگی شهدا و جانبازان و بازگویی رشادت‌ها و جانفشانی‌های سلحشورانی است که عاشقانه دل به آرمان‌های والا و انقلابی پیر و مرادشان دادند و با سلاح ایمان و بصیرت، رویای شکست‌ناپذیری قدرت‌های بزرگ را برای همیشه باطل کردند.

ماندگاری فرهنگ مقاومت، ایثار و فداکاری در عینیت جامعه که قادر است میهن اسلامی را در برابر تهدیدات و خطرات دشمن مصون و محفوظ نگه دارد مستلزم تلاش هدفمند، منسجم و همه‌جانبه دستگاه‌ها و نهادهای متولی حوزه تربیت، آموزش و فرهنگ‌سازی در کشور بوده و انتظار است در تعامل و مشارکت مراکز و متولیان امور مربوط به دفاع مقدس به‌ویژه نیروهای مسلح،‌ ارتش، سپاه، بسیج و سایر ظرفیت‌های موجود؛‌ با انجام فعالیت‌های فاخر و تأثیرگذار،‌ تحقق آن را تضمین نمایند.

اکنون در سالگرد دیگری از این دفاع مقدس، شاهد پیشرفت های چشمگیر ایران اسلامی در عرصه های مختلف هسته ای، پزشکی، دانش فضائی و کسب افتخارات متعدد در عرصه‌های بین‌المللی و ایجاد الگویی تمام عیار از پیشرفت در سایه‌ی پیروی از اسلام و پشتیبانی از ولایت برای منطقه و حتی سایر کشورهای آزادی خواه دنیا هستیم که همه این‌ها مرهون تلاش جوانان انقلابی و متعهد و متخصص همین مرز و بوم است که با درک صحیح از ارزش‌ها و مفاهیم انقلاب و بنیان‌گذار کبیر آن، دنیا را متوجه خود ساخته است.

فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت ضمن گرامیداشت یاد و خاطره "حضرت امام خمینی (ره) " و همه شهدای جنگ تحمیلی این هفته را به رهبر معظم انقلاب ، ملت غیور ایران و خصوصا خانواده معزز شهدای دفاع مقدس ، تبریک می‌گوید، سعادت، سربلندی و پیروزی یکایک مردم ایران را از خداوند متعال مسئلت می‌نماید.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار