"ابوالفضل جلیلی" سخنگوی جشنواره ی شاپرک های شهر شد

جشنواره ی "شاپرک های شهر" با رویکرد اجتماعی در حوزه کودک و نوجوان با مشارکت ایران و ترکیه در آذر ماه برگزار میشود و "ابوالفضل جلیلی" این جشنواره را همراهی میکند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران؛جشنواره ی "شاپرک های شهر" با رویکرد اجتماعی در حوزه کودک و نوجوان با مشارکت ایران و ترکیه در آذر ماه برگزار میشود و "ابوالفضل جلیلی" ، فیلمساز کودکان بعنوان سفیر مهربانی  و سخنگو ، این جشنواره را همراهی میکند.
 
جشنواره "شاپرک های شهر" با موضوع کودکان کار، خشونت علیه کودکان، کودکان و آموزش و سلامت، کودکان و خانواده، حقوق کودکان، کودکان و هنر و ادبیات، کودکان و صلح برگزار خواهد شد و رویکردی اجتماعی در حوزه کودک و نوجوان با انگیزه طرح مسائل موجود در این حوزه و ارائه راهکارهایی برای رفع مشکلات احتمالی با مشارکت ایران و وزارت فرهنگ و هنر ترکیه برگزار می شود و شامل بخش هایی چون ; سینمای مستند و داستانی با موضوع کودک، بخش مسابقه فیلمسازی با موبایل و دوربین های خانگی و فیلم های صد ثانیه ای با نگاه کودکان خواهد بود.
 
شایان ذکر است این جشنواره با شعار" پرواز یک تصویر، تصویر یک تغییر" با حمایت برج میلاد 2 و3 آذر در استانبول و 5 و 6 آذر در تهران برگزار خواهد شد./ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.