در لیگ نونهالان تکواندو

هيئت جنوب غرب تهران به صدرنشيني خود تداوم داد

هفته نهم و دهم ليگ نونهالان جام شكوفه ها دختر،‌ با تداوم صدرنشيني تيم هيئت جنوب غرب تهران در جدول رده بندي به اتمام رسيد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ هفته نهم و دهم از چهارمین دوره رقابت های لیگ تکواندوی نونهالان سی شهریور در خانه تکواندو برگزار شد كه در پايان تيم هيئت جنوب غرب تهران با 28 امتياز در صدر جدول ايستاد.

تيم بازرگاني فرش قلي تبار بابل با 28 امتياز و هيئت تنكابن با 27 امتياز دوم و سوم هستند.

در هفته نهم مسابقات هيئت اصفهان 6 بر چهار برابر هيئت شيراز به برتري دست يافت، هيئت آذربايجان شرقي 9 بر یک مغلوب هيئت تنكابن شد، صنايع استيل البرز هشت بر 2 هيئت كرمانشاه را از پيش رو برداشت، هيئت گيلان با همین نتیجه برابر فرهنگ جويبار پيروز شد، هيئت جنوب غرب تهران 10 بر صفر هيئت قزوين را مغلوب کرد و بازرگاني فرش قلي تبار بابل 9 بر يك هيئت سمنان شكست داد.

در هفته دهم نیز هيئت اصفهان هفت بر سه مغلوب استيل البرز شد، هيئت آذربايجان شرقي 6 بر چهار ‌هيئت شيراز را برد، هيئت كرمانشاه با همین نتیجه از هیئت جویبار باخت، هيئت تنكابن 10 بر صفر هيئت قزوين را مغلوب کرد، هيئت گيلان با همین نتیجه هيئت سمنان را برد و هيئت جنوب غرب تهران با‌ بازرگاني بابل به تساوی پنج به پنج رسیدند.

برچسب ها: تکواندو ، نونهالان ، لیگ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار