کاپیتان اسبق تیم ملی والیبال کشورمان گفت: هزینه های والیبال معادل قدرت های اول والیبال جهان است هزینه ای که در ورزش کشور برای والیبال صرف می شود والیبال ایران باید بین چهار تیم برتر جهان قرار بگیرد.

اصغر نائینی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن در مورد وضعیت والیبال کشور گفت:والیبال در قیاس با سایر رشته های ورزشی در کشور با توجه به موفقیت های تیم ملی در عرصه های جهانی پیشرفت چشمگیری داشته است و با وجود پتانسیل های بالا در این رشته بهتر از این نتایج فعلی در میادین بین المللی را در مسابقات بزرگ دیگر می توانیم کسب کنیم.

وی با اشاره به این موضوع که تصریح کرد :برخی از شاغلین در فدراسیون والیبال از مهره های با تجربه و کارکشته در این رشته ورزشی نیستند هزینه ای که در ورزش کشور برای والیبال صرف می شود والیبال ایران باید بین چهار تیم برتر جهان قرار بگیرد.

کاپیتان اسبق تیم ملی والیبال کشورمان در خاتمه اظهارداشت :ولی متاسفانه رتبه ما در رده بندی جهانی هنوز تک رقمی نشده است ما در برابر تیم های قدر والیبال جهان مانند ایتالیا و لهستان و صربستان عملکرد خوبی را ارائه کردیم و در مقابل این زقبای قدرتمند حتی میدان مسابقه را با پیروزی ترک کرده ایم ./س


برچسب ها: والیبال ، ایتالیا ، لهستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.