یاسوج/

دست دلالان از بازار مرغ كهگيلويه و بويراحمد كوتاه مي شود

رييس سازمان صنعت، معدن و تجارت كهگيلويه و بويراحمد گفت: دست دلالان از بازار مرغ اين استان كوتاه خواهد شد.

 داريوش ديوديده در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران یاسوج افزود: با توجه به ذخيره مناسب مرغ منجمد در كهگيلويه و بويراحمد هيچ محدوديتي براي عرضه آن در بازار اين استان وجود ندارد.
وي با اشاره به اينكه سياست و هدف اصلي سازمان صنعت، معدن و تجارت كهگيلويه و بويراحمد تنظيم و تعيين مناسب قيمت مرغ در اين استان است، بيان كرد: عده اي به دليل كسب منافع بيشتر در برابر قيمت مصوب آن مقاومت مي كنند.
ديوديده اظهار كرد: اين افراد سودجو با روش هاي مختلف به دنبال افزايش قيمت مرغ در كهگيلويه و بويراحمد هستند و اين امر را به سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مربوط مي كنند تا به سودهاي كلان دست يابند.
وي عنوان كرد: توزيع مرغ منجمد توليد كهگيلويه و بويراحمد با قيمت 50 هزار ريال و به صورت گسترده در بازار اين استان آغاز شده است.
ديوديده با تاكيد بر مناسب بودن قيمت مرغ در كهگيلويه و بويراحمد، ابراز داشت: نرخ مرغ در نقاط مختلف اين استان در رديف پايين ترين قيمت ها در سطح كشور است.
وي با اشاره به ذخيره سازي 600 تن سويا و ذرت در كهگيلويه و بويراحمد، افزود: سازمان صنعت، معدن و تجارت استان براي واگذاري اين نهاده ها به اتحاديه مرغداران استان به منظور تنظيم بازار مرغ و تثبيت قيمت آن در استان آمادگي لازم دارد.
ديوديده گفت: مردم كهگيلويه و بويراحمد هيچگونه نگراني براي تامين مرغ نداشته باشند و در صورت نياز در مراسم هاي عروسي و يا ترحيم براي دريافت حواله به سازمان صنعت، معدن و تجارت اين استان مراجعه كرده تا به منظور دريافت مرغ با قيمت 50 هزار ريال به واحد پشتيباني امور دام استان معرفي شوند./س
برچسب ها: بازار ، مرغ ، دلال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.