کنعاني مقدم در گفتگو با باشگاه خبرنگاران عنوان کرد

ردّ تاسيس حزب توسط محسن رضايي/ فضا براي حضور طرفداران رضايي در جبهه ايستادگي باز است

عضو جبهه ايستادگي با تکذیب تاسیس حزب توسط "محسن رضایی"، گفت: جبهه ايستادگي در نظر دارد کار سیاسی هماهنگی با مجموعه‌هایی که در انتخابات ریاست‌جمهوری گذشته، به رضایی رای دادند، آغاز کند.

"حسین کنعانی‌مقدم"، عضو جبهه ايستادگي، در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، با تکذیب تاسیس حزب توسط "محسن رضایی"، اظهار داشت: جبهه ايستادگي در نظر دارد کار سیاسی هماهنگی با مجموعه‌هایی که در انتخابات ریاست‌جمهوری گذشته به رضایی رای دادند، آغاز کند.
 
وی افزود: جبهه ایستادگی چندین جلسه در خصوص خط مشی جبهه، اعضای جدیدی که خواهان عضویت در این جبهه هستند، مجموعه کارها و برنامه هاي انتخابات آتي مجلس شوراي اسلامي، نحوه تعامل با دولت دکتر روحانی، برگزار کرده و با تداوم این جلسات، خط مشی آينده جبهه ایستادگی مشخص خواهد شد.

کنعاني‌مقدم با اشاره انتخابات آتي مجلس شوراي اسلامي، تصريح کرد: در حال برنامه‌ریزی براي اين انتخابات هستیم تا کاری منسجم در سراسر کشور، همانند دوره‌های قبل انجام دهيم.

عضو جبهه ايستادگي با بيان اينکه حداقل 4 ميليون نفر در انتخابات رياست جمهوري گذشت به رضایی رای دادند، ادامه داد: جبهه ایستادگی که از نظر خط فکری و دیدگاه به رضايي، نزديک و هماهنگ است، فضا را براي عضويت طرفداران وي باز گذاشته است.
 
کنعاني‌مقدم افزود: افرادی که در انتخابات گذشته به رضايي راي دادند، در تماس با دفاتر مردمی وی خواهان تداوم فعالیت و هماهنگی بیشتر با محسن رضايي بودند؛ با پيگيري‌هايي که انجام شد، اکنون اين افراد مي توانند در صورت داشتن شرايط لازم به عضويت احزاب جبهه ایستادگی درآمده و فعالیت خود را در قالب اين جبهه دنبال کنند.

وي با اشاره به سفر نيويورک و سخنراني امشب وي در مجمع عمومي سازمان ملل، اظهار داشت: دکتر روحانی مي‌تواند در نطق خود به بيان دیدگاه‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی در مورد مسائل مختلف بين‌المللي بپردازد و با رایزنی با سران کشورهای مختلف، تاثير ایران در مسائل منطقه‌ای، بین‌المللی و تحولات سازمان‌های بین المللی را بيشتر کند.
 
عضو جبهه ايستادگي تصريح کرد: نظر ايران در خصوص سازمان ملل، گفتمان جديد در خصوص مسائل بین‌المللی،  بحث مذاکرات هسته‌ای و حقوق هسته‌ای ایران، معرفي تروریسم و افرادی که به تسليح تروریست‌های سوریه پرداخته و مرتکب جنایت می‌شوند، اهم موضوعاتي است که لازم است به آن پرداخته شود.

کنعاني‌مقدم خاطر نشان کرد: همچنين نقش ایران در معادلات بین‌المللی و منطقه‌ای، معضلات و مشکلات منطقه، صحبت‌هايي پيرامون جلوگیری از جنگ و بحران در خاورمیانه و اتحاد مسلمین در برابر تروریسم بین‌المللی نيز بايد مطرح شود.



انتهاي پيام/
برچسب ها: حزب ، جبهه ، ایستادگی ، سازمان ، ملل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار