نجابت در گفتگو با باشگاه خبرنگاران مطرح کرد

تعامل همراه با منطق رويکرد اساسي ايران مقابل غرب

عضو جمعيت ايثارگران انقلاب اسلامي گفت: جمهوري اسلامي ايران بايد همچون گذشته با منطق و تعاملي مسالمت‌آميز در جهت پيشبرد اهداف انقلاب و نظام در سازمان ملل حركت كند.

"احمد نجابت" در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، با اشاره به برنامه‌ها و رويكرد سياسي "حجت‌الاسلام و المسلمين دكتر حسن روحاني" در سفر به نيويورك اظهار داشت: اشتراك ميان برنامه‌ها و سياست‌هاي رئيس‌جمهور فعلي كشورمان با روساي‌جمهور پيشين كاملا به چشم مي‌خورد كه در اين ميان مي‌توان در کنار اشتراکات، به تفاوت در نوع گفتمان و ادبيات ميان آن‌ها اشاره داشت.

وي با بيان اينكه سياست‌خارجي ايران براساس "عزت، حكمت و مصلحت" به پيش مي‌رود، تصريح كرد: بيانات "مقام معظم رهبري" مبني بر نرمش قهرمانانه در ديپلماسي در رسانه‌هاي بيگانه، بازتاب گسترده‌اي داشت و آن‌ها بايد بدانند که مذاكره بدون گذاشتن پيش‌شرط و همچنين احترام طرف مقابل امكان‌پذير است.

نجابت با تاكيد براينكه با تغيير روساي‌جمهور روش‌ها تغيير مي‌كند، اما مباني تغييرناپذير است، گفت: در مدت زمان حضور هيئت ايراني در شصت‌و هشتمين نشست سالانه مجمع عمومي سازمان ملل حتما سلطنت‌طلب‌ها و منافقين دست به اقداماتي عليه منافع ملي ايران خواهند زد كه بايد هوشمندانه در مقابل اين رفتارها عمل كرد.

وي تصريح كرد: جمهوري اسلامي ايران بايد همچون گذشته با منطق و تعاملي مسالمت‌آميز در جهت پيشبرد اهداف انقلاب و نظام در سازمان ملل حركت كند.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار