در گفتگو با باشگاه خبرنگاران عنوان شد

اجماع شاخه جوانان مهندسین با حزب اصلاح‌طلب صحت ندارد/حل شبهه اجماع در کنفرانس خبری آتی

عضو جامعه اسلامی مهندسین با بیان اینکه خط‌ مشی جریانات اصولگرایی و اصلاح‌طلبی متفاوت است، گفت: هرخبری مبنی بر اجماع این حزب با اصلاح‌طلبان کذب محض است.

"محمدحسین عرب‌پور" در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، با اشاره به جلسه ماهانه حزب متبوعش، گفت: این نشست شنبه آینده برگزار خواهد شد اما برای سخنران تصمیمی گرفته نشده چرا که  "حسین دهقان"(وزیر دفاع) و "علی شمخانی"( نماینده رهبری در شورای عالی امنیت ملی) از گزینه‌های حضور در این جلسه هستند.

وی خبر مبنی بر اجماع شاخه جوانان جامعه اسلامی مهندسین با حزبی اصلاح‌طلب را کذب دانست و اضافه کرد: برنامه‌ای برای اجماع با اصلاح‌طلبان نداریم ، اما قرار است از احزاب اصلاح‌طلب در همایش آینده جوانان اصولگرا( بهمن ماه سال جاری) از جمله حزب اعتدال و توسعه دعوت به عمل آوریم.

عرب‌پور با بیان اینکه اخیرا اظهارنظ‌رهای بی‌مورد از اشخاصی که سابقه حضور در تشکیلات را نداشته‌اند شنیده‌ایم، بیان داشت: قرار است کنفرانس خبری با موضوع حل شبهات ميان اصولگرایان و بیان دیدگاه‌های جریانات اصولگرایی و اصلاح‌طلبی در فصل پائیز برگزار کنیم و هم اکنون منتظر تصویب آن در جلسه آینده حزب هستیم.

گفتنی است؛ براساس پی‌گیری‌های باشگاه خبرنگاران احمد نیک‌فر عضو شورای مرکزی در گفتگو با خبرنگار احزاب از حضور سردار "یحیی رحیم‌صفوی" به عنوان سخنران اصلی نشست جام (شنبه آینده) خبر داد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار