سجادی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران مطرح کرد

تشکیل مجمع عمومی اولویت جامعه اسلامی کارمندان/ برگزاري همايش جبهه پيروان در اواسط مهرماه

دبیرکل جامعه اسلامی کارمندان با بیان اینکه این تشکل چندسالی است مجمع عمومی ندارد، گفت: اولویت حزب ما ایجاد مجمع عمومی برای شکل‌گیری شورای مرکزی است.

"سید کمال سجادی" در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران از تغییر اعضای جامعه اسلامی کارمندان خبر داد و اظهارداشت: چند سالی است جامعه اسلامی کارمندان مجمع عمومی نداشته و علت این مهم فاصله گرفتن برخی اعضا از مجمع بوده است.

وی افزود: طبق اساسنامه و هیئت موسس جامعه اسلامی کارمندان نیاز به ایجاد یک مجمع جدید در این تشکل احساس می‌شود، همچنین ابقای بنده در سمت دبیرکلی وابسته به رای شورای مرکزی حزب است.

سجادی با بیان اینکه در حال حاضر تنها 7نفر عضو شورای مرکزی هستند، تصریح کرد: ما در تلاشیم  تا با عضویت نیروی تازه نفس و جوان شورای مرکزی را ترمیم و تکمیل کنیم تا در نهایت در سال جاری مجمع عمومی حزب احیا شود.

دبیرکل جامعه اسلامی کارمندان با بیان اینکه این تشکل با فهرست 15 نفره‌ای شامل 7نفر عضو موسس فعالیت می‌کند، ادامه داد: از دیگر اعضای شورای مرکزی "حسین سبحانی‌نیا" (نماینده نیشابور در مجلس نهم)، "محمد کارایی"(معاون سابق وزارت راه) هستند.

سجادی با اشاره به همایش جبهه پیروان در 18 مهرماه، بیان داشت: تاریخ دقیق برگزاری وابسته به جلسات شورای مرکزی است، همچنین این همایش مسائل سیاسی روز، انتخابات، راهبردهای آینده، نوع تعامل با دولت یازدهم را بررسی خواهد کرد.

سخنگوی جبهه پیروان درباره حضور دبیرکل این حزب در همایش خاطرنشان کرد: حضور وي در همایش آینده منوط به بهبودی کامل است چراکه "اسدالله عسگراولادی" بعد از عمل جراحی در بخش  ICU بستری هستند، پس از انتقال به بخش و حصول سلامتی احتمال حضورش وجود دارد.

انتهای پیام/
برچسب ها: جامعه ، کارمندان ، مجمع ، شورا ، مرکزی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار