فرماندهی سپاه ناحیه علی بن موسی الرضا (ع) گفت: هیچ معادله ای بدون ایران در خاورمیانه حل نمی شود وحضور مقتدرانه ایران در جوا مع بین المللی به واسطه رشادت های شهدا باعث شده تا آمریکا و هم پیمانانش در دنیا روز به روز منزوی تر از گذشته شوند.

عبدالرضا کافی در گفت گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن در مورد نقش ایران در جوامع بین المللی گفت:ایران در دوران دفاع مقدس در جنگی نابرابر توانست با رشادت ها و ایثار گری های رزمندگان اسلام در جبهه جنگ تحمیلی با پیروزی و سربلندی از این جنگ هشت ساله بیرون بیاید.

وی در ادامه این مطلب تصریح کرد :شهدای ما خون خود را در راه پایداری ایران و نظام جمهوری اسلامی نثار کردند ما هم اکنون از اقتدار خوبی در جوامع بین المللی برخوردار هستیم و این موضوع را مدیون جانفشانی رزمندگان اسلام هستیم آنهایی که بدون هیچ چشم داشتی جان خود را برای سرافرازی میهن اسلامی نثار کردند.

فرماندهی سپاه ناحیه علی بن موسی الرضا (ع)با اشاره به این موضوع که هیچ معادله ای بدون ایران در خاورمیانه حل نمی شود اضافه کرد : هیچ معادله ای بدون ایران در خاورمیانه حل نمی شود وحضور مقتدرانه ایران در جوا مع بین المللی به واسطه رشادت های شهدا باعث شده تا آمریکا و هم پیمانانش در دنیا روز به روز منزوی تر از گذشته شوند.

کافی در خاتمه اظهارداشت :داستان حمله آمریکا به سوریه و مشکلاتی که استکبار جهانی برای این کشور ایجاد کرده است یکی دیگر از اتفاقات مهم خاورمیانه است و ایران حامی اصلی دولت سوریه محسوب می شود./س


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.