نظرات مربیان تیم ملی درباره بازی بورسیا دورتموند

مربیان تیم ملی زیر17 سال درباره بازی با تیم بورسیا دورتموند نظراتشان را مطرح کرده اند.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران،
مهدی غفاری(دستیار اول): تیم دورتموند تیم بسیار خوبی بود و مربی این تیم یک مربی بافکر و ایده بود و در هر زمان از بازی نقشه به خصوصی داشت. در نهایت مهاجمان ما اگر کمی دقت بیشتری داشتند می توانستیم به گلهای بیشتری هم برسیم.

نادرعزت اللهی(دستیار دوم): با توجه به امکاناتی که تیم دورتموند در این کمپ دارد، بازی بچه های تیم ملی مقابل آلمانی ها واقعا  خوب بود و اگر با همین نمایش به جام جهانی امارات بروند، مطمئنا در امارات حرفهای خوبی برای گفتن داریم. وقتی اینجا و رسانه های آلمانی از بازی نوجوانان تعریف می کنند این می تواند برای همه ما امیدوار کننده باشد. البته پس از اینکه گل دوم را زدیم، یک ثانیه عفلت به بازیکنان دورتموندی فرصت داد تا گل خورده را جبران کنند.

مهدی حیدری (مربی دروازه بانان): بازی بسیار نزدیکی بود و خود دورتموندی ها هم باور نمی کردند که تیم ایران اینقدر آنها را تحت فشار قرار دهد. در نهایت ماتیم برتر میدان بودیم و اگر مهاجمان تیم ملی مثل مظلوم، رضا جعفری، علی هزامی بیشتر دقت می کردند ما می توانستیم حداقل با دوسه گل اختلاف به پیروزی برسیم.

جعفر هوشمند(مربی بدنساز): این بازی جنگ فیزیکی در میانه زمین بود و خوشبختانه دورتموندی ها بودند که کم آوردند و دست به تعویض هایی زدند. بازیکنان ما به خوبی به بازی مسلط بودند و اکر مهاجمان دقت بیشتری در زدن ضربات آخر می کردند این ایران بود که برنده بازی می شد.
برچسب ها: دستیار ، مربیان ، تیم ، بورسیا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار