ابطحی:

تصمیمات داوری روحیه بازیکنان را به هم ریخت/ به شرایط ایده آل نزدیک می شویم، رقبا از ما بترسند

سرمربی تیم فوتسال شهرداری ساوه گفت: بازیکنانم کم تجربه هستند و از اتفاقات در بازی تاثیر می گیرند به خصوص زمانیکه این اتفاقات تکرار شدند.

سید مهدی ابطحی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: در بازی روز گذشته با اختلاف یک گل از رقیب پیش بودیم که در همین لحظات بنا بر قضاوت داور پنالتی گرفته شد و یکی از بازیکنان ما از زمین اخراج شد شاید این وضعیت برای تیمی با تجربه قابل هضم باشد اما برای تیم شهرداری ساوه که بازیکنان آن تجربه بازی در لیگ حرفه ای را ندارد به طور حتم سنگین تمام می شود به خصوص زمانیکه این بازیکنان یقین کنند که تصمیمات داوری از روی عمد به نفع رقیب گرفته می شود.
 
 سرمربی تیم فوتسال شهرداری ساوه افزود: طی 2 بازی گذشته دو نفر از بازیکنانم با نظر داوران اخراج شدند این مورد را می پذیرم که فشارهای بازی در قضاوت تاثیر دارد. اما همیشه حق با داوران نیست در برخی مواقع نیز در حق تیم ها ظلم می شود. به هر کارشناسی که صحنه های اخراج بازی را نشان دادم تصمیم متفاوتی نسبت به داور داشته است این موضوع بازیکنانم را دلسرد می کند.

ابطحی در ادامه بیان داشت: در مجموع از عملکرد بازیکنان راضی ام آنها قادرند در بازی برای حریفان مشکل ایجاد کنند و تاکتیک آنها را بر هم بزنند. تیم روند روبه رشدی در پیش گرفته است که امیدوارم در ادامه کار هم این جریان ادامه پیدا کند.

فکر می کنم لیگ از هفته ششم تعطیل شود این بهترین فرصت برای شهرداری ساوه است تا به اهداف خود نزدیک شویم در همین راستا در هفته هفتم با چهره متفاوتی در لیگ حضور می یابیم تا جایی که رقبا برای رویارویی با ما باید بترسند./مح
برچسب ها: ابطحی ، مهدی ، فوتسال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار