تبریز/

تطبيق فرش با مبلمان ايراني

رئيس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربايجان شرقي گفت: انطباق فرش با دكوراسيون و مبلمان ايراني يكي از برنامه‌هاي موجود در دستور كار بيست و دومين نمايشگاه بين‌المللي فرش دستباف ايران مي باشد.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران تبریز، عظمايي ضمن اعلام اين خبر ادامه داد: اين كار براي حفظ جايگاه فرش دستباف ايران در خانه‌هاي ايراني انجام مي‌شود.

وي، برگزاري نمايشگاه بين‌المللي فرش دستباف را براي توسعه صنعت فرش دستبافت استان و كشور مهم عنوان كرد و افزود: در همين ارتباط شاهد حضور چشمگير شركت كنندگان از استان در نمايشگاه هستيم.

وي با اشاره به وسعت نمايشگاه افزود: بيست و دومين نمايشگاه بين‌المللي فرش دستباف در وسعت 44 هزار مترمربعي برپا شده است كه سهم فعالان صنعت فر ش استان آذربايجان شرقي از اين مقدار 40 درصد مي باشد.

عظمايي با اشاره به حضور علاقه مندان و تجار از نقاط مختلف جهان گفت: شاهد حضور بيش از 240 تاجر خارجي در قالب مهمانان انفرادي و 10 هيات تجاري در بيست و دومين نمايشگاه فرش دستباف ايران بوده ايم.

به گفته وي فرش دستبافت داراي ويژگي هاي مختلفي است كه آن را از ساير كفپوش ها متمايز مي‌كند.

وي افزود: در كفپوش‌هاي مصنوعي از مواد شيمياي و آلرژي زا استفاده مي شود بنابراين استفاده از فرش دستبافت به جاي كفپوش‌هاي مصنوعي ارجحيت دارد./س

 

برچسب ها: تطبیق ، مبلمان ، فرش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.