بدرلو در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

آسيب‌پذيري انتخابات در کمين اصولگرايان/ بزرگان اين جريان چاره‌انديشي کنند

سخنگوی حزب آبادگران جوان گفت: ارائه ليست اصولگرايان در هر انتخاباتي به عنوان آخرين ليست از جمله آسيب‌هايي است كه گريبانگير اين جريان سياسي را گرفته و بزرگان بايد به منظور حل آن چاره‌اي بيانديشند.

"بیت‌الله بدرلو" در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، درباره فعالیت انتخاباتی زودهنگام برخی جریان‌های سیاسی به منظور تصدی اکثر کرسی‌های مجلس دهم اظهار داشت: جهت حضور هر جريان سياسي در انتخابات و کسب نتایج مطلوب باید فعالیت‌ها به صورت مداوم و تشکیلاتی ادامه یابد.
 
وی افزود: حزب آبادگران جوان تاکنون برنامه خاصی را برای حضور در دهمین دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی طراحی نکرده و شورای مرکزی باید در اين باره تصمیم گیری کند.

سخنگوي حزب آبادگران جوان در رابطه با فعاليت حزب متبوعش در آستانه انتخابات بعدي تصريح كرد: در هر زماني براي حضور در هر انتخاباتي ما بيش از ساير احزاب اصولگرا استارت كار را زده‌ايم ولي متاسفانه برخي از افراد با در دست داشتن قدرت امكاناتي مانع كسب نتيجه از سوي ساير احزاب مي‌شوند.

این فعال سیاسی به فعالیت زودهنگام اصلاح‌طلبان برای انتخابات مجلس دهم اشاره و بیان داشت: برنامه‌ریزی‌های لازم به منظور حضور در انتخابات می‌تواند از هم‌اکنون صورت گیرد اما متاسفانه ارائه ليست اصولگرايان در هر انتخاباتي به عنوان آخرين ليست از جمله آسيب‌هايي است كه گريبانگير اين جريان سياسي را گرفته و بزرگان بايد به منظور حل آن چاره‌اي بيانديشند.  
 
انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار