استقبال شهروندان منطقه 7 از جشنواره نيستم

رئيس اداره امور بانوان شهرداري منطقه 7 از استقبال چشمگير شهروندان و اختتاميه جشنواره تسنيم 9 تا 18 مهر ماه در بوستان سپيدار خبر داد.

کاشفي در گفتگو با خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران با اعلام اين خبر افزود: استقرار و توسعه فعاليتهاي خانه هاي تسنيم محلات با هدف ارتقاء توانمندي هاي بانوان و برگزاري مجموعه جشنواره هاي تسنيم درسال 92 اظهار داشت: جشنواره تسنيم در سال 92 با محوريت کانونها با حضور و مشارکت شهروندان برگزار شده است.

وي در ادامه اذعان داشت: ارسال گذشته براساس گروههايي که در محلات تشکيل شد و آثار به جشنواره راه پيدا مي کرد. ولي امسال براساس کانون هاي 9گانه ي بانوان در سراي محلات است.

وي با اشاره به موضوعات پروژه هاي جشنواره اعلام کرد: آموزشهاي تخصصي و عمومي به مسئولين خانه هاي تسنيم و دبيران کانونها و دو نفر از اعضاي کانونها در ارتباط با روند کارجشنواره ارائه شده است و پروژه ها محلي را تعريف و به بررسي مشکلات و مسائل آن پرداختند.
وي با اشاره به دستاوردهاي پروژه تسنيم افزود: در اين اختتاميه، شرکت کنندگان با ارائه دستاوردهاي پروژه هاي تسنيم در رقابت 5 محور توانمندسازي اجتماعي بانوان، سبک زندگي اسلامي و ايراني،‌نهاد خانواده، ايثار و همدلي و مشارکت هاي اجتماعي با يکديگر رقابت مي کنند.

وي خاطرنشان کرد: دستاورد شهروندان در قالب لوح فشرده، دفترچه آموزشي، بروشور پوستر و عکس در نمايشگاه ناحيه اي در روز اختتاميه ارائه مي شود که پروژه هاي برتر به جشنواره منطقه اي راه مي يابد./ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار