در گفتگو با باشگاه خبرنگاران مطرح شد

ضرورت عدم تندروي برخي افراد در مقطع کنوني/ ريشه‌يابي حواشي ورود رييس جمهور به تهران

عضو حزب همبستگي با اشاره به اعتراضات نامتعارف صورت گرفته در حاشیه ورود رئیس‌جمهور به تهران، گفت: این مسائل را باید ریشه یابی کرد، تفکرات بالای مردم ما این اتفاقات را نمی‌پذیرد.

 "همایون ابوسعیدی" عضو حزب همبستگی در گفتگو  با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، با بیان اینکه سفر "حجت‌الاسلام‌و‌المسلمین دکتر حسن روحانی" با پشتوانه رهبر معظم انقلاب صورت پذیرفت، اظهار داشت: رهبر‌معظم‌انقلاب نه تنها از دکتر روحانی بلکه از تمام رئیس‌جمهورهای قبلی، حمایت خود را اعلام کرده بودند و با توجه به پیشینه دکتر روحانی، وی بهترین فرد برای انجام این ماموریت بود.
 
وي افزود: خوشبختانه دکتر روحانی از حمایت کامل رهبر معظم انقلاب برخوردار است.
 
ابوسعيدي با اشاره به نظرات مختلف داخل کشور در مورد احتمال برقراری رابطه ایران و آمریکا، ادامه داد: افرادی در داخل کشور با توجه به عملکرد زشت و نابخردانه آمریکا در گذشته، نگران ضربه زدن آمریکا به انقلاب اسلامی با ترفندی جديد هستند، ولی باید خوشبین‌تر عمل کرده و با تفکر و تعامل بيشتري برخورد کنیم.
 
عضو حزب همبستگی با بيان اينکه بايد با تفکر نسبت به مسائل جهاني قدم برداريم، تاکيد کرد: آمریکا مدت‌هاست که خواهان معرفی خود به عنوان یک صلح‌طلب و نداشتن خصومت با ملت ایران و معرفی ایران، به عنوان کشوری جنگ‌طلب است؛ ما نباید با عملکرد خود، بهانه دست آمریکا دهیم.
 
ابوسعیدی با توجه به اتفاقات رخ داده در حاشیه ورود رئیس‌جمهور به تهران، تصریح کرد: اتفاقات این چنینی را نمی‌پذیریم، چرا که دکتر روحانی رئیس‌جمهور همه ملت ایران است و باید از وی حمایت کنیم.
 
وی ادامه داد: اگر غرب پشتوانه رئیس‌جمهور کشورمان را مستحکم نبيند، آنان نيز دید منفی و کوتاه بينانه‌اي نسبت به ایران پیدا می‌کنند.
 
عضو حزب همبستگی تاکید کرد: به دکتر روحانی توصیه می‌کنم در کارهای اجرایی و ارتباط بین ایران و آمریکا، شتابزده عمل نکند و با اطاعت از فرمایشات رهبر معظم انقلاب و با در نظر گرفتن اصول نظام، در چارچوب قوانین پیش رود.
 
ابوسعیدی با اشاره به نقش مثبت ولایت فقیه در جامعه، ادامه داد: حرف اول و آخر را در کشور ما ولایت فقیه می‌زند. افرادی هستند که خود را مطیع رهبری و ولایت فقیه معرفی می‌کنند، اما هنگامی که مقام معظم رهبري موضع گیری خود را نسبت به موضوعي اعلام می‌کند، بی‌توجه عمل مي‌کنند.
 
وی افزود: این افراد باید خود را اصلاح کرده و از تندروی‌ها دوری کنند و با اصل قراردادن اعتدال، به سمت کشوری توسعه یافته از لحاظ سیاسی، اقتصادی، اجتماعی پیش رویم.
 
عضو حزب همبستگی تصریح کرد: ما تعهد داریم و باید به گونه‌اي به مردم خدمت کنیم که در رفاه زندگی کنند نه در فشار، چرا که ملت عزیز ما همیشه در صحنه حاضر بوده و پشت دولتمردان را خالی نکرده‌اند.
 
وی با اشاره به اعتراضات نامتعارف صورت گرفته در حاشیه ورود رئیس‌جمهور به تهران، اظهار داشت: این مسائل را باید ریشه یابی کرد، تفکرات بالای مردم ما این اتفاقات را نمی‌پذیرد.
 
عضو حزب همبستگی در پایان خطاب به افرادي که مرتکب اين اعمال مي‌شوند، خاطرنشان کرد: شخصی که به ولایت فقیه معتقد است، باید مطیع رهبر معظم انقلاب باشد و باید متفکرانه نسبت به مسائل برخورد کرده و درصدد تخریب دیگران و انجام اعمال دشمن شادکن نباشد.

انتهاي پيام/
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار