آزادمنش در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

نشست خانگي به معناي فعاليت رسمي حزب نيست

عضو شوراي مرکزي حزب اعتماد ملي با بيان اينکه در حال حاضر حزبي وجود ندارد، گفت: وقتي که در خانه‌ باشيد هيچ فعاليتي جنبه رسميت پيدا نمي‌كند.

"آزادي آزادمنش" در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، با اشاره به فعاليت اخير حزب اعتماد ملي اظهار داشت: در حال حاضر حزبي وجود ندارد و هيچ فعاليتي صورت نگرفته است.
 
وي اضافه کرد: فعاليت غيررسمي به معناي فعاليت نبوده بلكه مي‌توان اسم آن را نشست خصوصي و شخصي گذاشت.
 
عضو شوراي مرکزي حزب اعتمادملي خاطرنشان کرد: به اعتقاد بنده حزبي وجود ندارد، چرا كه وقتي در خانه‌ باشيد هيچ فعاليتي جنبه رسميت پيدا نمي‌كند.  

گفتني است پيش از اين "حجت‌الاسلام رسول منتجب‌نيا" قائم‌مقام حزب اعتماد ملي در گفتگو با باشگاه خبرنگاران از آغاز غيررسمي فعاليت حزب متبوعش سخن گفت، همچنين "محمدجواد حق‌شناس" يکي ديگر از اعضاي اين حزب از برگزاري همايش حزب اعتماد ملي در مهرماه سال جاري خبر داده بود (اينجا).

همچنين قائم‌مقام حزب اعتماد ملي در گفتگو با يکي از پايگاه‌هاي خبري از برگزاري جلسات حزب در دفتر سياسي صحبت و آمادگي اعضاي حزب را در جهت  تعامل با دولت يازدهم اعلام کرده بود.

لازم به ذکر است حزب "اعتماد ملی" در پی اقدامات غیرقانونی دبیرکل این حزب و اعضاء آن پس از انتخابات ریاست جمهوری 1388(فتنه 88) ، که با شکست مجدد مهدی کروبی (دبيرکل اعتماد ملي) همراه بود، منحل شد.


انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار