قم/

ملی پوشان ماهان تندیس قم به اردوی تیم ملی در برزیل اعزام شدند

ملی پوشان تیم فوتسال ماهان تندیس قم به اردوی تیم ملی اعزامی به رقابت‌های جام جهانی کوچک در کشور برزیل اعزام شدند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، برنامه تیم ملی فوتسال کشورمان قبل از اعزام به مسابقات بین‌المللی گرندپریکس ملقب به جام جهانی کوچک در کشور برزیل در حالی اعلام شد که سرمربی اسپانیایی تیم ملی، اسامی نفرات مورد نظر خود را برای اردوی جدید تیم ملی معرفی کرد.

این در حالی است که کادر فنی تیم ملی فوتسال قرار است تا بیستم مهر ماه که تیم ملی فوتسال کشورمان راهی کشور برزیل می‌شود، تمرینات این تیم را برگزار کنند، به همین خاطر بازیکنان مورد نظر که در بین آنها علیرضا وفایی و ابوالقاسم اروجی ملی‌پوشان ماهان تندیس قم نیز حضور دارند به تیم ملی دعوت شده‌اند.

تیم ملی فوتسال ایران در حالی روز سی ام مهرماه نخستین مسابقه خود را در مسابقات جام جهانی کوچک برزیل انجام می‌دهد که مصطفی نظری، حسین طیبی و علی‌اصغر حسن‌زاده روز بیست و پنجم مهرماه به اردوی تیم ملی در برزیل محلق خواهند شد.

همچنین بازی با دو باشگاه برزیلی و تیم ملی گواتمالا قبل از شروع مسابقات جام جهانی کوچک در کشور برزیل در برنامه تیم ملی قرار دارد و فوتسال قم برای نخستین‌بار سه بازیکن به نام‌های علی‌اصغر حسن‌زاده، علیرضا وفایی و ابوالقاسم اروجی را در جام جهانی کوچک خواهد داشت.

تیم ملی فوتسال کشورمان که از سه هفته پیش اردوی هفتگی خود را برای حضور در مسابقات جام جهانی کوچک برزیل آغاز کرده است، در حالی قرار است به برزیل برود که قدرت‌الله باقری مربی قمی و مربی فعلی تیم ماهان تندیس قم نیز در کادر فنی تیم ملی حضور دارد.

بر این اساس، تیم ملی روز بیستم مهرماه عازم برزیل می‌شود و اردوی 10 روزه‌ای را قبل از شروع مسابقات خواهد داشت، ضمن اینکه ملی‌پوشان روزهای 23 و 26 مهرماه دو دیدار تدارکاتی با دو باشگاه برزیلی خواهند داشت و سپس در روز 28 مهر از شهر سائوپائولو عازم محل مسابقات خواهند شد.

طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته از سوی مربیان، تیم ملی روز بیست و نهم مهر هم یک دیدار تدارکاتی با تیم ملی گواتمالا انجام خواهد داد تا ملی پوشان برای مسابقات گرندپریکس به مرز آمادگی مطلوب برسند و در حالی که تیم ملی کشورمان در مسابقات جام جهانی کوچک با تیم‌های آرژانتین، برزیل و ژاپن هم‌گروه است در نخستین مسابقه خود در روز سی‌ام مهرماه به مصاف تیم آرژانتین خواهد رفت.

ملی پوشان تیم فوتسال ماهان تندیس قم در هفته‌های پنجم و ششم لیگ برتر فوتسال پیش از اعزام به کشور برزیل در ترکیب این تیم مقابل تیم‌های فوتسال هلال احمر تبریز و دبیری تبریز به میدان خواهند رفت و در اردوهای تیم ملی شرکت می‌کنند./س

برچسب ها: قم ، ملی ، پوش ، فوتسال ، ماهان ، تندیس ، اردو ، برزیل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.