اقدامات اجرايي ناحيه يك منطقه 9

در زمانهاي گذشته براي گذر از خيابانها و كوچه ها عبور و مرور به سختي صورت مي پذيرد و خودروها به سختي رفت و آمد مي كردنداما امروزه به همت ناحيه يك منقه 9 اين معضلات و مشكلات رو به پايان است.

به گزارش  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، اداره  فني و ترافيك ناحيه 9 اقدام به نصب موانع فيزيكي جهت جلوگيري از ورود خودروها به داخل پمپ بنزين آزادي خبر داد.
 
محمد نيكنام شهردار ناحيه يك با اعلام اين خبر افزود:   به منظور بررسي معضلات و رسيدگي به وضعيت تجهيزات ترافيكي، اداره فني و ترافيك ناحيه يك نسبت  به موانع فيزيكي  جهت جلوگيري از ورود غير مجاز خودروها به داخل پمپ بنزين آزادي و همچنين به كار گيزي ميني نيوجرسي در پمپ بنزين آزادي جهت كاناليزه كردن حركن خودروها اقدام كرد.
 
 همچنين اجراي عمليات  فنر سازي در خيابات 21 متري جي بعد از دامپزشكي جهت رفاه حال شهروندان و دانش آموزان با اجرا در آمده است.
 
پيمان محمد رئيس اداره فني و عمران ناحيه يك منطقه 9 جهت سهولت در تردد معابر شهروندان و دانش آموزان اقدام به اجراي عمليات  نو سازي در خيابان 21 متري بعد از دامپزشكي به متري جي بعد از دامپزشكي به متراژ 40 متر كرده است.
 
لكه گيري و روكش آسفالت در خيابان  هاي دستغيب  و هاشمي به متراژ تقريبي 120 متر مربع جهت رفاه شهروندان و دانش آموزان به اجرا در آمده است.
 اين اقدام جهت سهولت در تردد معابر شهروندان و دانش آموزان صورت گرفته است ./ف

برچسب ها: خیابا ، کوچه ، مشکل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار