رنگرز:

کشتی پتانسیل کسب 10 مدال طلا در بازی های آسیایی را دارد/مسئولان، کشتی را تنها نگذارند

نایب رئیس فدراسیون کشتی کشورمان گفت: مطمئن باشید اگر کشتی از سوی مسئولین حمایت شود این رشته پتانسیل کسب 10 مدال طلا در بازی های آسیایی 2014 اینچئون کره جنوی را خواهد داشت.

حسن رنگرز در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران با بیان این مطلب افزود: با توجه به افتخار آفرینی و موفقیت هایی که کشتی همواره در عرصه های مختلف بین المللی کسب کرده نقش موثری در جایگاه ورزش ما در دنیا داشته در نتیجه برای تداوم این حرکت مثبت باید حمایت های لازم نیز از سوی مسئولین صورت گیرد.
 
نائب رئیس فدراسیون کشتی کشورمان ادامه داد: رشته کشتی علاوه برحمایتهای صورت گرفته از سوی وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک نیاز به توجه حوزه های دیگر هم دارد به همین دلیل خواهش داریم  مجلس محترم و همچنین شخص آقای رئیس جمهور که خوشبختانه وی هم نگاه ویژه ای به ورزش و به طور مشخص ورزش قهرمانی دارند، کشتی را تنها نگذارند تا همچنان بتوانیم به افتخار آفرینی در میادین بزرگ ادامه دهیم .
 
دارنده مدال طلای جهان تصریح کرد: کشتی این ظرفیت را دارد که در بازی های آسیایی 2014 اینچئون کره جنوبی به 10 مدال طلا برسد که این موضوع در رنکینگ کاروان ما نسبت به سال های گذشته رشد چشمگیری خواهد داشت.
 
وی افزود: البته در صورتی که حمایت بودجه ای و اعتباری از فدراسیون کشتی بعمل آید، کادر فنی فعلی حفظ شود، رسول خادم که انصافاً از زمان قبول مسئولیت تلاش های ارزشمند و موثری را به همراه همکارانش داشته حمایت شود این مهم به راحتی محقق خواهد شد.
 
دارنده مدال برنز جهان در خصوص عملکرد تیم ملی کشتی فرنگی در مسابقات جهانی 2013 گفت: با توجه به این که ما از ظرفیت شش فرنگی کار المپیکی خود بهره مند نبودیم، تغییر قوانین، فضا و چالش های بودجه ای که در خصوص تدارکات تیم وجود داشت به نظر من کسب مقام چهارمی با 2 مدال طلا و تنها اختلاف 2 امتیاز با تیم سوم، نتیجه قابل قبولی بود که کشتی گیران کشورمان در این مسابقات به دست آورند.
 
وی تاکید کرد: با توجه به این که محمد نوربخش، هادی علیزاده پورنیا و مهدی علیاری هم اکنون تجربه لازم را به دست آورده اند و از طرفی هم ملی پوشان المپیکی در کنار امیر علی اکبری و طالب نعمت پور قرار خواهند گرفت مطمئن باشد این تیم در آینده و در مسابقات بزرگ حرف هایی زیادی برای گفتن خواهد داشت./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار