در گفتگو با باشگاه خبرنگاران مطرح شد

آيا سعيد جليلي قصد تشکيل حزب دارد يا خير؟

سخنگوی ستاد دانشجویی سعید جلیلی در انتخابات رياست‌جمهوري سال 92 به اخبار منتشر شده مبني بر تشکيل حزب از سوي وي پاسخ داد.

"حسين ذوقي" در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، با اشاره به اخبار شنيده شده مبني بر تشكيل حزب از سوي سعيد جليلي اظهار داشت: انتشار چنين خبري صحت ندارد و آقاي جليلي در حال حاضر نه قصد راه‌اندازي حزب و نه فعاليتي در اين راستا دارد.  
 
وي با اشاره به فعاليت‌هاي كنوني دبير شوراي عالي امنيت ملي سابق تصريح كرد: در حال حاضر جليلي به دو وظيفه اصلي خود كه از سوي "مقام معظم رهبري" به وي محول شده يعني نمايندگي در "شوراي عالي امنيت ملي" و عضويت در "مجمع تشخيص مصلحت نظام" مي‌پردازد.
 
گفتني است سعيد جليلي با شعار "حیات طیبه" يكي از 8 كانديداي انتخاباتي رياست‌جمهوري سال 92 بود كه در نهايت با كسب 4 میلیون و 168 هزار و 946  نفر سوم انتخابات رياست‌جمهوري شد.

سعيد جليلي در سال‌هاي ۱۳۸۶  تا ۱۹ شهريور ۱۳۹۲دبیر شوراي عالي امنيت ملي و رئیس گروه مذاکره‌کننده هسته‌ای ایران با کشورهای غربی بود.

لازم به ذكر است بعد از انتخابات رياست‌جمهوري مقام معظم رهبري با صدور حكمي "سعيد جليلي" را به عنوان يكي از اعضاي مجمع تشخيص مصلحت نظام منصوب كردند. 


انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار