خانجاني در واكنش به تشکیل شورای فرماندهی اصلاح‌طلبان:

مگر میدان جنگ است که شورای فرماندهی تشکیل دهیم؟

عضو حزب كارگزاران سازندگي با اشاره به اخبار منتشر شده در برخی از خبرگزاری‌ها مبنی بر تشکیل شورای فرماندهی اصلاح‌طلبان در جلسه اخير اين جريان، گفت: مگر میدان جنگ است که شورای فرماندهی تشکیل دهیم؟ کلیات این ادبیات را نمی‌پسندم، چراكه اين ادبیات بیشتر به گروه‌های چریکی و پارتیزانی نزدیک است تا به احزاب اصلاح‌طلب.

"جهانبخش خانجانی" عضو حزب کارگزاران سازندگی، در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، با اشاره به اخبار منتشر شده در برخی از خبرگزاری‌ها مبنی بر تشکیل شورای فرماندهی اصلاح‌طلبان در جلسه اخير اين جريان، اظهار داشت: مگر میدان جنگ است که شورای فرماندهی تشکیل دهیم؟

وي با ابراز بي‌اطلاعي از تشكيل شوراي فرماندهي اصلاح‌طلبان، افزود: در حوزه سیاسی باید تلاش کرد تا روابط سیاسی_ اجتماعی و تعامل فرهنگی برقرار شود، نه اینکه یک شخص فرمانده باشد.

عضو حزب كارگزاران سازندگي ادامه داد: کلیات این ادبیات را نمی‌پسندم، چراكه اين ادبیات بیشتر به گروه‌های چریکی و پارتیزانی نزدیک است تا به احزاب اصلاح‌طلب.

خانجانی با اشاره به نقش احزاب در كشور تصریح کرد: با تقویت احزاب می‌توان کشور را به مسیر درستی هدایت کرد.

وي تاكيد كرد: البته تقویت احزاب و گرو‌ه‌های سیاسی از وظایف وزارت کشور است و نمی‌دانم تا چه میزان اين موضوع در دستور کار وزیر کشور قرار دارد؟!

عضو حزب کارگزاران سازندگی با اشاره به انتخابات آتي مجلس شوري اسلامي، در پايان خاطرنشان كرد: انتخابات یکی از وجوه فعاليت احزاب در كشور است، طبیعی است اگر حزب سیاسی خواهان فعال‌تر شدن و  کارکرد مناسبي در انتخابات است؛ باید برنامه‌ای مدون و از پیش طراحی شده داشته باشد و تا هر میزان این برنامه‌ها شفاف‌تر، علنی‌تر و واضح‌تر باشد، مردم حضور فعال‌تري در انتخابات خواهند داشت.

گفتني است به نقل از برخي از خبرگزاري‌ها، در جلسه اخير اصلاح‌طلبان، طرح تشکیل شورای فرماندهی متشکل از "محمد موسوي خوئيني‌ها"، "اكبر هاشمي‌رفسنجاني"، "سيد حسن خميني"، "دکتر حسن روحاني" و "سید محمد خاتمي" به تصويب رسيده است.

شايان ذكر است، برخی اعضا با اشاره به اختلافات عمیق و کهنه میان گزینه‌های پیشنهادی شوراي‌مركزي، تشکیل این شورا را ناممکن می‌دانند.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار