تخفیف 25 درصدی نمایش "شیش و هشت" برای دانشجویان

بلیط نمایش "شیش و هشت" به کارگردانی نیما دهقان از چهاردهم تا شانزدهم مهرماه با تخفیف 25 درصدی برای دانشجویان ارائه می شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی نمایش "شیش و هشت" بلیط این اثر نمایشی که اجرای خود را از تاریخ  پنجشنبه 4 مهر در تماشاخانه ایرانشهر آغاز کرده است، روز های یکشنبه تا سه شنبه هفته جاری با 25٪ تخفیف برای دانشجویان عرضه می شود. نمایش شیش و هشت اثری به کارگردانی نیما دهقان  و نویسندگی کوروش نریمانی است و داستان معلم عاشقی را روایت می کند که جیرجیر کفش هایش او را برای مطرح کردن علاقه اش به دختر پاسکال کفاش دچار نگرانی می کند. این نمایش کمدی دارای فضایی فانتزی است و شخصیت های آن برگرفته از نقاشی هایی هستند که از تخته های گچی بیرون کشیده شده و قصه هایشان بازگو می شود.

 فرزین صابونی، سیامک صفری، الهام کردا، جواد پولادی و هدایت هاشمی در این اثر نمایشی به ایفای نقش می پردازند و فرشاد فزونی طراحی موسیقی و افکت، منوچهر شجاع طراحی صحنه و گلناز گلشن طراحی لباس آن را برعهده دارند.

همچنین تا به حال هنرمندانی چون هادی مرزبان، آیدین آغداشلو، بهرام شاه محمدلو، فرهاد توحیدی، جمشید گرگین، پرند زاهدی، حسین کیانی، احمد ساعتچیان، رحمان سیفی آزاد، نگار عابدی، اصغر همت، علی صالحی، جواد عزتی، قاسم زارع، منوچهر اکبر لو، روح الله کمانی، سینا رازانی، شیرین یزدان بخش، میلاد نعیمی، هادی اسکندری، علی عامل هاشمی، فرهاد بشارتی، رضا حیدری و... به تماشای این نمایش نشسته اند.

نمایش شیش و هشت هر شب به جز شنبه ها از ساعت 18.30 در سالن استاد سمندریان تماشاخانه ایرانشهر به روی صحنه می رود. علاقه مندان به تماشای این اثر می توانند برای رزرو بلیط با شماره 09361010378 تماس گرفته و یا از طریق سایت تیوال به نشانی www.tamashakhaneh.ir/ticket اقدام به خرید بلیط این اثر نمایشی  نمایند./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار