استاندار فارس و مدیر شبکه یک مهمان "شایعات" شدند

نمایش «شایعات»، به کارگردانی رحمان سیفی‌آزاد، در طول اجرای خود میزبان استاندار فارس، مدیر شبکه یک، مدیرعامل بانک تجارت و هنرمندان تلویزیون و سینما شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، کمدی «شایعات» نوشته نیل سایمون و کارگردانی رحمان سیفی‌آزاد، که این روزها در تالار استاد سمندریان تماشاخانه ایرانشهر به صحنه رفته، مورد استقبال هنرمندان تلویزیون، سینما و برخی مسئولان اقتصادی، سیاسی و ... قرار گرفته است.

این نمایش، که از اول مهرماه با حضور حسن فتحی، کارگردان تلویزیون و سینما، افتتاح شد، در طول اجرای خود میزبان حسین صادق عابدین استاندار فارس، دکتر فلاحی مدیرعامل بانک تجارت، مهدی فرجی مدیر شبکه یک سیما و هنرمندانی چون محمد اطیابی، محمد صالح‌علا،‌ سیروس مقدم، بهناز جعفری، مصطفی کیایی و هوشنگ توکلی بوده است.

در این نمایش احمد ساعتچیان، مجید صالحی، جواد عزتی، سعید چنگیزیان، نگار عابدی، رویا میرعلمی، فهیمه امن‌زاده و بهرام افشاری به ایفای نقش می‌پردازند. در این اثر رضا گوران به عنوان مشاور کارگردان، منوچهر شجاع طراح صحنه، گلناز گلشن طراح لباس و نیما دهقان به عنوان تهیه‌کننده سیفی آزاد را همراهی می‌کنند.

لازم به ذکر است، بلیت نمایش «شایعات» از شنبه تا چهارشنبه هر هفته با تخفیف 25 درصدی به دانشجویان ارائه می‌شود. این نمایش به کارگردانی رحمان سیفی‌آزاد ساعت 20:30 در تالار استاد سمندریان تماشاخانه ایرانشهر اجرا می‌شود./ي2
برچسب ها: نمایش ، شایعات ، فرجی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار