آخرين اخبار از اوضاع و احوال صنعت نشر؛

ادغام اتحاديه‌هاي فعال؛ سياستي نوين در مسير رشد صنعت چاپ

ادغام اتحاديه‌هاي ليتوگرافي، چاپ و صحافي به عنوان سه اتحاديه‌ي فعال در حوزه‌ي صنعت چاپ و نشر كشور، جديدترين تصميم گرفته شده توسط شوراي سياستگذاري وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي است.

"احمد ابوالحسني"، نايب رئيس اتحاديه‌ي ليتوگرافان در گفتگو با خبرنگار حوزه ادبيات باشگاه خبرنگاران، با اشاره به آنكه در جريان آخرين ملاقات سرپرست معاونت فرهنگي وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي با سرپرستان اتحاديه‌هاي فعال در حوزه صنعت چاپ و نشر كشور تصميم بر آن شده كه اتحاديه‌هاي 3 گانه‌ي ليتوگرافي، چاپ و صحافي با يكديگر ادغام شوند، افزود: اين تصميم در شوراي سياستگذاري وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي گرفته شده است. 

وي در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به برگزاري نمايشگاه بين‌المللي چاپ و بسته‌بندي به مدت 4 روز از تاريخ 28 آذر سال جاري تا يك دي 1392 گفت: اين نمايشگاه با حضور حتمي 4 كشور تركيه، چين، فرانسه و آلمان در محل دائمي نمايشگاه‌هاي بين‌المللي تهران برگزار مي‌شود. 

گفتني است؛ كه بنابر شنيده‌ها، معاون فرهنگي وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي از امروز تا هفته‌ي آينده اعلام و معرفي مي‌شود اما با توجه به غيرقابل پيش‌بيني بودن  تصميمات وزارت ارشاد با تأكيد بر شواهد موجود احتمال گمانه‌زني در اين زمينه وجود ندارد./ي2

برچسب ها: صنعت مشر ، چاپ ، ابوالحسنی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار