میرالماسی:

ماه هاست درگیر گرفتن طلبمان از نفت سپاهان هستیم/ آنها فقط خرج فوتبال می کنند

بازیکن فصل گذشته تیم تنیس روی میز سپاهان گفت: بیش از 8 ماه است به دنبال گرفتن طلبمان هستیم در حالی که باشگاه پولهایش را برای فوتبال خرج می کند.

امین میرالماسی در گفتگو  با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران بیان کرد: داستان گرفتن رقم قرارداد ما از تیم نفت سپاهان بسیار طولانی شده و مدتها است برای گرفتن پولی که برای آنها رقمی نیست در تکاپو هستیم.

بازيکن تنيس روي ميز کشورمان تصریح کرد: باشگاه نفت سپاهان برای فوتبال بسیار خرج می کنند آنها به خاطر تبلیغات در هفته جایزه نفر برتر میدان و بازیکن اخلاق را متقبل می شوند اما 30 درصد باقی مانده از رقم ناچیز قرار داد پینگ پنگی ها را پرداخت نمی کنند.

میرالماسی ادامه داد: یکبار گفتند پولهای شما را به حساب فدراسیون تنیس روی میز ریخته ایم و باید از آنها بگیرید فدراسیون هم گفت از طرف باشگاه نامه بیاورید که تأیید کند این پول بابت قرار داد شماست، ما همین کار را کردیم و نامه تأیید را از باشگاه گرفتیم اما فدراسیون دوباره از دادن پول اجتناب کرد و گفت که این پولها بابت بدهی است که نفت سپاهان به فدراسیون دارد و ارتباطی به 
مبلغ باقی مانده از قرارداد شما ندارد و هنوز هم تکلیف را مشخص نکرده اند.

**مدت 8 ماه است به جز لیگ عراق مسابقه ای در ایران نداشتیم

بازیکن تنیس روی میز کشورمان در خصوص حضورش در لیگ عراق گفت: بعد از مسابقات انتخابی تیم ملی در دور قبل هشت ماه است که هیچ مسابقه ای در ایران نداشتیم و مجبور بودم به لیگ عراق بپیوندم تا فرصت رقابت داشته باشم.

وی اضافه کرد: تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته ام و فکر می کنم سطح بازی ام نسبت به قبل بهتر شده است و تغییر را در مسابقاتی که در لیگ عراق داشتیم به خوبی متوجه شدم اما متأسفانه در ایران نه از لیگ خبری است،‌ نه مسابقات انتخابی تیم ملی داریم و نه امکان حضور در پروتورهای خارجی برایمان فراهم می شود که اصلاً خوب نیست و دوری از مسابقه در بازی بازیکنان تأثیرگذار است.

میر الماسی تأکید کرد: لیگ عراق فرصتی برای رقابت است و لیگ این کشور هر سال با کیفیت بالاتری نسبت به قبل برگزار می شود و تیمهای شرکت کننده در آن سعی می کنند برای اول و دوم شدن و کسب سهمیه کشورهای عربی بازیکنان بهتری را به خدمت بگیرند و از همین رو سطح رقابتها بالا می رود.

وی در خصوص لیگ ایران گفت: هنوز ظرفیت تیمهای شرکت کننده تکمیل نشده است و همین دلیل به جز پتروشیمی بندر امام ماهشهر که لیست خود را تکمیل کرده سایر بازیکنان جذب تیمی نشده اند.

پايان متن/مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار