کرمی: لیگ برتر تکواندو 8 تیمی برگزار می شود/ مشکل استیل البرز برطرف شد

رئیس سازمان لیگ فدراسیون تکواندو از برگزاری مسابقات لیگ برتر با 8 تیم به طور قطع خبر داد.

محمد کرمی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه مسابقات لیگ برتر به طور حتم با 8 تیم در سال جاری برگزار خواهد شد عنوان کرد: با توجه به اعزام تیم ملی به بازی های هنرهای رزمی جهان در تاریخ 29 مهر منطقی آن بود که با تعویق یک هفته ای رقابت ها، مسابقات را از ششم آبان استارت بزنیم تا همه تیم ها و تکواندوکاران نیز حضور داشته باشند.

رئيس سازمان ليگ فدراسيون تکواندو افزود: تیم ملی تکواندو چهارم آبان از مسابقات روسیه باز می گردد و پس از آن تیم های باشگاهی مشکلی برای حضور در لیگ ندارند.

وي در خصوص مشکل تیم های دانشگاه آزاد اسلامی و استیل البرز برای حضور در لیگ برتر تصریح کرد: مشکلات دانشگاه آزاد با صحبت هایی که مسئولان آنها با محمد دادکان معاونت ورزشی دانشگاه داشته اند برطرف شده و تیم استیل البرز هم در لیگ برتر ماندنی است.

کرمي ادامه داد: تیم شرکت ملی حفاری ایران نیز روز گذشته مدارکش را تکمیل کرده هفته گذشته با بازیکنان و فدراسیون تسویه حساب مالی کرده است.

وي در مورد حضور مربیان در لیگ برتر گفت: تنها مربیانی که دارای کارت مربیگری درجه یک باشند می توانند روز صندلی کوچ لیگ برتر قرار بگیرند البته در مواردی هم استثنا وجود دارد.

پايان متن/مح


 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار