دانشگاه در هفته‌اي که گذشت/

از ارائه اينفوگرافيک "نرمش‌قهرمانانه" از سوي نهاد نمايندگي رهبري تا ديدار توفيقي با آيت‌الله اردبيلي

مهمترين عناوين خبري دانشگاه‌هاي کشور در هفته‌اي که گذشت را در گزارش زير بخوانيد.

به گزارش خبرنگار سياسي باشگاه خبرنگاران، دانشگاه‌هاي کشور در هفته‌ گذشته رويدادهايي را پشت سر گذاشتند؛ شما مي‌توانيد مهمترين عناوين اين رويدادها را در گزارش زير بخوانيد.

استحکام ساخت دروني نظام پشتوانه "نرمش قهرمانانه" است

دفتر نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه‌ها با برداشت و استفاده از فرمايشات مقام معظم رهبري درباره "نرمش قهرمانانه" اينفوگرافيک ارائه داد.

برگزاري همایش "سیاست خارجی دولت یازدهم و رونق اقتصادی" در خانه اندیشمندان علوم سیاسی

همایش "سیاست خارجی دولت یازدهم و رونق اقتصادی" در خانه اندیشمندان علوم سیاسی با حضور کارشناسان بررسی می‌شود.

بررسي ابهامات موجود در انتصابات اخیر در دانشگاه‌های کشور و دانشگاه آزاد

بررسي ابهامات موجود در خصوص انتصابات اخیر در دانشگاه های کشور و دانشگاه آزاد 14 تا 17 آبان در نشست سراسری مسئولان استانی جمعیت دانشجویان حامی عدالت اسلامی بررسی می‌شود.

زيباكلام: عملکرد سليقه‌اي در دانشگاه مغاير با روح مردم‌سالاري است

عضو هيئت علمي دانشگاه تهران گفت: منش اعتدال در تمامي زمينه‌ها و مخصوصا در دانشگاه يكسان تعريف مي‌شود و آن عملكردهايي به دور از افراط و خشونت است.

بهرامي: برقراري روابط ايران و آمريکا به انزواي صهيونيست‌ها منتهي مي‌شود

دبيركل جمعيت دانشجويان حامي عدالت اسلامي گفت: لابي صهيونيست تحت هيچ شرايطي اجازه مذاکرات عادلانه را به آمريكا نخواهد داد، چراكه چنين مذاکراتي قطعا به انزواي رژيم صهيونيستي منتهي خواهد شد.

میرخندان: آمریکا هم‌چنان طبق رویه سابق عمل می‌کند

دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه الزهرا (س) با بيان اينکه آمریکا هم‌چنان طبق رویه سابق عمل می‌کند، گفت: تصمیمات و موضع‌گیری‌های آمریکا در سال‌های اخیر به خوبی نشان می‌دهد که موضع آنان در قبال اصل نظام اسلامی و ملت ایران تغییری نکرده است.

نجابت: بايد مراقب باشيم با عملكرد نادرست پازل دشمن را تکميل نکنيم

دبير سياسي اتحاديه انجمن اسلامي دانشجويان مستقل سراسر کشور گفت: عملکرد ما نبايد در فضايي باشد که به تکميل پازل دشمن بيانجامد و شناخت دانشجو بايد در اقتضاي محيط دانشگاه، شرايط کشور و سياست‌هاي کلان نظام صورت گيرد.

نامه سرگشاده جامعه اسلامي دانشجويان به وزير ارشاد

اتحاديه جامعه اسلامي دانشجويان در نامه‌اي به وزير ارشاد اعلام کردند: از مسئولین سینمایی و همه دلسوزان سینما خواهشمنديم که تا کار از کار "نگذشته" ، تلاش کنند فیلمی در شأن هویت ملی کشور عزیزمان به اسکار معرفی شود.


قبادی: جهاد علمي زمينه‌ پيشرفت‌هاي سياسي را هموار مي‌کند

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه خوارزمی گفت: يک کشور هر اندازه که در عرصه‌های علمی و بین‌المللی پیشرفت داشته باشد در زمینه‌های سیاسی نیز موفق‌تر خواهد بود.

مصاحبه تفصيلي/محمدي: مسير يکطرفه استاد به دانشجو رشد دانشگاه را متوقف مي‌کند

رئیس کارگروه علوم سیاسی در شورای تحول علوم انسانی گفت: یکی از نگرانی‌های ما اين است که متاسفانه عموم مدیران ما در دولت و وزارت علوم و همچنین شورای عالی انقلاب فرهنگی از گرایشات رشته‌های تجربی هستند و به ندرت از افراد رشته علوم انسانی در این جایگاه‌ها قرار می‌گیرند.

رياست واحد علوم و تحقيقات هم به ميرزاده سپرده شد

ميرزاده علاوه بر سرپرستي دانشگاه آزاد، سمت رياست واحد علوم و تحقيقات را از آن خود کرد.

آیت‌الله موسوی اردبیلی: کاري انجام شود تا دانشگاه براي جوانان جاذبه داشته باشد

آيت‌الله اردبيلي با بيان اينکه معتقدم باید کاری انجام شود تا دانشگاه برای جوانان به جای دافعه، جاذبه داشته باشد، گفت: مانی که به عنوان اولین گزینه برای وزارت علوم معرفی نشدید، خیلی متاثر شدم، اما از اینکه در حال حاضر گزینه وزارت علوم هستید، خوشحالم و اميدوارم خداوند از برکت وجودشما، برکات خود را نازل کند.

عبدي: هدف‌ نتانياهو جنگ‌افروزی و دشمنی با کشورهای منطقه است

دبير انجمن مستقل دانشجويان دانشگاه تهران گفت: سخنان رئیس‌جمهور در مجمع عمومی سازمان ملل نشان‌دهنده صداقت گفتار دولت ایران است، اما نکته حائز اهمیت اینجاست که آمریکا به هر حال به نقطه‌ای خواهد رسید که باید بین تعامل با ایران و لابی صهیونیست یکی را انتخاب کند.

غفوري: مصلحت‌سازي در مشي انقلابي مفهومي ندارد

دبير اتحاديه امت واحد اسلامي با بيان اينکه قطعا در یک امت واحد لازم است تمام سلایق و مسائل جامعه در نظر گرفته شود، گفت: حرکت‌هاي انقلابی در هر نظام قطعا بر اساس اصول و آرمان‌هایی صورت مي‌گيرد که از همان ابتدا تعریف شده است.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار