اجرای نمایش "جن بچه در حجله عریان"، به نویسندگی مهدی کوشکی و کارگردانی رضا بهاروند، به دلیل استقبال تماشاگران تا 25 مهرماه تمدید شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، نمایش "جن بچه در حجله عریان"،  که اجراهای خود را از 1 مهرماه در خانه کوچک نمایش آغاز کرده بود، تا پنج شنبه، 25 مهرماه، به صحنه می رود.

این نمایش درباره خانواده ای از جنوب شهر است که با مرگ فریده مادر خانواده و روان پریشی صبا، دختر کوچک فریده، جن و ارواح در خانه نفوذ می کنند و به تدریج حوادث شومی را رقم می زنند. 

نیایش بهمنیه، مهناز کرباس چیان، مجید نوروزی، ایمان اصفهانی و امیرحسین آقایی در این نمایش ایفای نقش می کنند. سایر عوامل فنی نیز عبارت اند از: حسین شاهیوند (دستیار کارگردان)، امیرحسین جم (آهنگساز)، سامان دلشاد (طراح صحنه و نور)، مهسا خسرو سرشکی (طراح لباس)، الناز آسنگر (طراح گریم)، بهار بهمنیه (طراح پوستر و بروشور)، مهسا جهانی (مدیر صحنه) و مصطفی ندربی (عکاس). 

"جن بچه در حجله عریان"  هر روز غیر از جمعه ها در خانه نمایش به نشانی خیابان انقلاب، تقاطع خیابان فلسطین، دانشکده هنر و معماری روی صحنه می رود. علاقه مندان به تماشای این اثر نمایشی می توانند با شماره 09392772030 برای هماهنگی و رزرو بلیت تماس بگیرند./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار