تبریز میزبان صدر نشینان لیگ فوتسال

در هفتۀ ششم لیگ برتر فوتسال شهر تبریز مدعیان لیگ را میزبانی میکنند تا طی این رقابت صدر جدول باز هم دستخوش تغییر قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، رقابت های هفتۀ ششم لیگ برتر فوتسال در دو روز پنجشنبه و جمعه برگزار می شود البته پس از انجام این رقابت ها لیگ به دلیل سفر تیم ملی کشورمان به برزیل برای حضور در رقابت های گرند پریکس به صورت موقت تعطیل می شود.
 
اما این هفته نیز برای کسب آخرین امتیازها توسط تیم ها اهمیت خاصی خواهد داشت به خصوص برای تیمهای صدر جدولی که در تبریز دور هم گرد آمدند و با پیروزی خواهان گرفتن جایگاه نخست جدول هستند.
 
**عمليات غير صنعتي - فرش آرا
 
طی رقابتهای روز پنجشنبه تیم عملیات غیر صنعتی ماهشهر که تاکنون موفق به کسب حتی یک امتیاز هم نشده به مصاف تیم 8 امتیازی فرش آرا می رود.
 
بازیکنان تیم مشهدی که تاکنون با وضعیتی بهتر از فصل گذشته در لیگ ظاهر شده اند برای کسب امتیاز مقابل رقیب قعر نشین خود صف آرایی می کنند تا با کسب امتیاز فاصله خود را از دیگر تیم ها کم کند.
 
**زمزم اصفهان - شهرداري ساوه

در دیدار دوم زمزم اصفهان تیم شهرداری ساوه را میزبانی میکند.نمایندۀ دوم اصفهان در لیگ برتر که به دلیل زمان محدود برای حضور در لیگ نتوانسته تاکنون در حد و اندازه های نام اصفهان ظاهر شود و با کسب تنها 3 امتیاز در جایگاه دوازدهم جدول جای گرفته است به امید اینکه از رقیب ساوه ای امتیاز بگیرد به میدان می رود اما شاگردان ابطحی نیز برای دور ماندن از حواشی به برد  این بازی احتیاج داشته و برای آن می جنگند.

شهرداری ساوه با 5 امتیاز دو پله بالاتر از رقیب خود در جدول قرار دارد. اما مهمترین دیدار روز پنجشنبه به مصاف شهرداری تبریز و گیتی پسند مربوط می شود. تیم گیتی پسند که به گفتۀ بازیکنانش تاکنون نتوانسته اند از بد شانسی که با تیم همراه بوده بگریزند این تیم را به واسطه ی تنها دو اختلاف امتیاز از صدر نشین در جایگاه چهارم قرار گرفته است تا مانند همیشه مدعی نباشد و حضور مربی غیر بومی باعث اعتراض هواداران شود.
 
**شهرداري تبريز - گيتي پسند

شاگردان لک به دنبال امتیاز بازی هستند تا حتی برای یک روز هم شده در صدر جدول جای گیرند ما شهرداری تبریز هم با وجود اینکه در حاشیه بود و لحظات آخر به لیگ ملحق شده تاکنون رقیب دست و پا بسته ای نشان نداده و با سد راه شدن مدعیان قصد درخشش دارد.

مصاف این تیم مقابل گیتی پسند انگیزۀ تیم تبریزی را افزایش داده است. با رقابت گیتی پسند و شهرداری رقابت های نخستین روز هفته ششم خاتمه می یابد.
 
پايان متن/زر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار