فروزنده در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

دولتمردان اجازه ندهند دستاوردهاي بزرگ ملت توسط جريان‌هاي افراطي مصادره شود

عضو شوراي مرکزي جمعيت ايثارگران انقلاب اسلامي گفت: مشارکت گسترده مردم درانتخابات رياست جمهوري اخير در فضاي کاملا رقابتي سالم صورت گرفت و آمريکا بداند ملت ايران در سايه اسلام و رهبري هوشمندانه و گفتمان انقلاب اسلامي در اوج قدرت قرار دارد.

"لطف الله فروزنده" در گفتگو باخبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، با اشاره به جلسه اخير حزب متبوعش گفت: محور اول اين جلسه مسائل خارجي و تاکيد بر دشمني آمريکا عليه ايران بود، چرا که از اول انقلاب توطئه و دسيسه‌هاي اين کشور کم نشده، بنابراين بايد با نگاهي بدبينانه به اين کشور نگاه کرد.

وي با بيان اينکه آمريکا بايد در صحنه بين‌المللي اعتمادسازي کند، ادامه داد: ملت ما توقع دارند آمريکا حسن نيت خود را نشان دهد و آن اين است که دست از دشمني با ما بردارد، دارايي‌هاي کشور را آزاد کرده و تحريم‌ها را از بين ببرد و فشارهاي بين‌المللي را عليه ما را کاهش دهند.

عضو شوراي مرکزي جمعيت ايثارگران انقلاب اسلامي با بيان اينکه مشارکت گسترده مردم درانتخابات رياست جمهوري اخير در فضاي کاملا رقابتي سالم صورت گرفت افزود: آمريکا بداند ملت ايران در سايه اسلام و رهبري هوشمندانه و گفتمان انقلاب اسلامي در اوج قدرت قرار دارد، همچنين گفتمان ملت ما به ويژه در کشورهاي اسلامي و گفتمان جهاني در بين نخبگان جايگاه ويژه‌اي دارد.

فروزنده با تاکيد بر اينکه از تيم مذاکره کننده مي خواهيم با قدرت و قوت در چارچوب فرمايشات رهبري حرکت کند، تصريح‌ کرد: تعبير رهبر معظم انقلاب مبني بر نرمش قهرمانانه به اين معناست که از حقوق حقه ملت ايران دفاع کنيم که کوچکترين نرمش در مقابل حقوق حقه ايران خطاست.

وي با بيان اينکه محور دوم جلسه وحدت نيروهاي اصولگرا به عنوان يک ضرورت قرار دارد، افزود: جمعيت ايثار گران معتقد است کارآمدي جبهه اصولگرايي نشانه وحدت کامل اين جرياناست، بنابراين همه نخبگان و بزرگان اين جريان بدانند اختلافات آسيب جدي زده و هيچ کسي در راستاي اختلاف به توفيق نمي‌رسد.

فروزنده محور سوم جلسه را تعامل با دولت معرفی و تاکید کرد: با توجه به بیانات مقام معظم‌ رهبري مبنی بر اینکه همه باید به دولت یازدهم کمک کنند، ما نیز معتقدیم باید این دولت را یاری کرد و در راستای نقد دلسوزانه نقاط قوت و ضعف را به دولت یازدهم ارائه داد.
 
عضو شورای مرکزی جمعیت ایثارگران با بیان اینکه نگرانی ما این است که جریانات افراطی دستاوردهای بزرگ ملت را مصادره کند، تصریح کرد: رئیس جمهوری کشور و همه دولتمردان دلسوز اجازه ندهند این دستاوردها توسط جریانات افراطی مصادره شود، همچنین با توجه به صحبت‎های دکتر روحانی همه باید در خط اعتدال حرکت کنند.
 
وی با اشاره به اینکه رئیس‌جمهور باید اعتدال را تعریف و شاخص‌های آن را تشریح کند، اظهارداشت: عزل و نصب‌ها و جهت‌گیری‌های تند امروز کشور قابل تامل است و بنابر صحبت‌های دکتر روحانی نباید اتوبوسی و با داس حرکت کرد، بنابراین امیدواریم این دولت از تمام ظرفیت‌های کشور نهایت استفاده را برده و شایسته‌سالاری را ملاک قرار دهد.
 
عضو شورای مرکزی جمعیت ایثارگران، با بیان اینکه محور آخر بحث نقد داخلی جمعیت و مباحث تشکیلاتی بود، خاطرنشان کرد: در راستای تقویت حزب گفتمان‌سازی و زمینه جذب نیروهای جدید را فراهم خواهیم کرد؛ جلسه امروز ادامه دارد و در نهایت خروجی آن بیانیه‌ای از جمعیت ایثارگران خواهد بود.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار