تکرار/در پی برگزاری هفته ششم لیگ برتر فوتسال

پیروزی گیتی پسند و صدرنشینی موقتی شاگردان لک

تیم های گیتی پسند،فرش آرا پیروز رقابت های روز نخست هفته ششم لیگ برتر فوتسال شدند،شهرداری ساوه و زمزم نیز به تساوی دست یافتند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران ؛ درر وز نخست هفته ششم لیگ برتر تیم گیتی پسند و شهرداری تبریز به مصاف هم رفتند.لک برای اینکه بیش از این از کورس رقابت های صدر جدولی دور نماند با تمام قوا به مصاف تیمی رفت که در هفته های گذشته امتیاز را به صدر نشین لیگ برتر تقدیم نکرد و دربی تبریز را به تساوی کشاند.

شاگردان لک 5 گل به ثمر رساندند! / 3 گل به حریف، 2 گل به خودی!

اما شاگردان لک با نتیجه 3  بر2   امتیاز بازی را از آن خود کردند تا برای یک روز به صورت موقت صدرنشین لیگ برتر باشد زیرا ادامه صدرنشینی این تیم به بازی هایی که فردا برگزار می شود بستگی خواهد داشت.

دیگر دیدار های این هفته که مربوط به رقابت تیم های قعرنشین جدول با رقبای خود بود در اصفهان زمزم تیم شهرداری ساوه را میزبانی کرد که طی این رقابت زمزمی ها با به ثمر رساندن یک گل به شهرداری ساوه و یک گل به خودی بازی را به تساوی یک بریک برساند تا هریک از تیم ها یک امتیاز به خود اختصاص دهند.

اما در دیدار پایانی روز پنجشنبه تیم صفر امتیازی ماهشهر در شهر خود میزبان فرش آرا شد،تیم مشهدی که تا کنون عملکرد قابل قبولی داشته در این هفته نیز رقیب نه چندان سرسخت خود را با نتیجه  6بر 2  از سد راه برداشت تا با یازده امتیاز برای یک روز صعود قابل توجهی در جدول داشته باشد.

برچسب ها: فوتسال ، لیگ ، هفته ششم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار