معرفی جستجوگر هوشمند و فراگیر ایرانی

در جستجوهایتان به بهترین نتیجه برسید + لینک سایت

اگر می خواهید جستجوهایتان در موتورهای جستجوگر خوب نتیجه دهد دریچه فناوری اطلاعات موتور جستجوی ایرانی سلام را معرفی می کند؛ سلام یک جستجوگر هوشمند و فراگیر است.

به گزارش دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ سلام، یک ابر جستجوگر (Meta Search Engine) هوشمند و پیشرفته اینترنتی است که عبارت مد نظر کاربر را به طور هم زمان و موازی در چندین موتور جستجوگر مختلف جستجو کرده و با به کارگیری الگوهای هوش مصنوعی، ترکیب بهینه همه آنها را نمایش می دهد. سلام تنظیمات پیشرفته و آسانی دارد که دام ها و تله های اینترنتی را حذف می کند.



همچنین طراحی الگوریتم های اختصاصی سازگار با ویژگی های زبان فارسی، افزایش مضاعف دقت جستجوهای فارسی را به همراه داشته است.

این جستجوگر امکاناتی از قبیل تکمیل خودکار(Auto Complete)، ریشه یابی لغات (Stemming)، تصحیح غلط های املایی، پیشنهادات مشابه (Related Suggestions)، ابهام زدایی (Clarifying) و دسته بندی مفهومی نتایج (Conceptual Classification) را بهتر جستجو می کند.



با افزایش دقت در انتخاب و پالایش نتایج (Smart Refinement) و چینش بهینه آنها در فهرست نتایج  و همچنین حذف موارد ناخواسته و تبلیغاتی، میانگین زمان صرف شده توسط کاربران برای یافتن نتایج دلخواه کاهش می یابد.




دریچه فناوری اطلاعات در شبکه های اجتماعی

         



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار