به گزارش
گروه استانهای باشگاه خبرنگاران بهاره رحمانی با بیان اینکه در پنج ماه نخست امسال 584 تماس با خط تلفن 123 اورژانس اجتماعی بهزیستی استان قزوین برقرار شده است، اظهار داشت: از این آمار 458 تماس مرتبط و ما بقی غیرمرتبط با ارائه خدمات این اورژانس بوده است.
وی با اشاره به اینکه سال گذشته یکهزار و 686 تماس با خط تلفن 123 اورژانس اجتماعی بهزیستی قزوین برقرار شده است، عنوان کرد: از این آمار، 750 تماس مرتبط و 970 تماس غیرمرتبط با ارائه خدمات این اورژانس بوده است.
معاون اداره کل بهزیستی استان قزوین با بیان اینکه از 750 تماس مرتبط با اورژانس اجتماعی بهزیستی قزوین 495 تماسگیرنده بانوان و ما بقی آقایان بودند، تصریح کرد: این آمار بیانگر بیشترین تماس زنان با این اورژانس بوده است.
رحمانی با اشاره به اینکه بانوان نسبت به مردها بیشتر در معرض آسیبهای فردی، خانوادگی و اجتماعی قرار میگیرند، ادامه داد: تحقق این مهم از مهمترین دلایل افزایش تماس بانوان با این اورژانس اجتماعی بوده است.
این مسئول با بیان اینکه خط تلفن 123 اورژانس اجتماعی بین مردم خوب شناخته شده است، یادآور شد: این امر موجب شده تا امسال تعداد تماسها با این خط نسبت به سال گذشته افزایش یابد.
رحمانی با اشاره به اینکه راهاندازی خط تلفن 123 اورژانس اجتماعی پل ارتباطی اداره کل بهزیستی استان قزوین با مردم است، اظهار داشت: این اداره کل تلاش میکند تا خدمات تخصصی و مورد نیاز را در سریعترین زمان به متقاضیان ارائه دهد.
معاون اداره کل بهزیستی استان قزوین استقبال و رضایت مردم از ارائه خدمات اورژانس اجتماعی بهزیستی قزوین را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: هر فرد در معرض آسیب و یا آسیبدیده میتواند با خط تلفن 123 تماس بگیرد تا به تناسب مشکل خود از این اورژانس خدمات دریافت کند.