محتشمي در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

ادعاي اقليت اصلاح‌طلبان درمورد تغيير هيئت‌رئيسه جبهه كذب است/ شكايت كواكبيان به كميسيون قضايي جبهه

سخنگوي جبهه اصلاح‌طلبان با اعلام اينكه هر نوع تغييرات در هيئت رئيسه جبهه تا تصويب منشور آيين‌نامه آن تكذيب مي‌شود، گفت: با توجه به اطلاعيه اخير برخي از اقليت جبهه در اعلام تغييرات هيئت رئيسه علاوه بر اين كه يك تخلف تشكيلاتي محسوب مي‌شود، مصطفي كواكبيان به عنوان رئيس جبهه شكايت خود را به كميسيون قضايي جبهه اعلام خواهد داشت.

"مجيد محتشمي" در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، با تكذيب تغيير در تركيب هيئت رئيسه جبهه اصلاح‌طلبان، اظهارداشت: اطلاعیه اخیر اقلیتی از اعضای جبهه، در خصوص تغییرات در این تشکل سیاسی تکذیب و به عنوان تخلف تشکیلاتی در جلسه آینده جبهه مطرح و درباره آن اتخاذ تصمیم خواهد شد.
 
 وي با اشاره به جلسه اخير جبهه، ادامه داد: جبهه اصلاح‌طلبان، چهارشنبه 17 مهر ماه جلسه‌اي با حضور اكثريت اعضا (12 عضو از 18عضو) تشكيل داد كه كليات منشور و آيين‌نامه شوراي عالي اصلاح‌طلبان به تصويب اعضا رسيد.
 
سخنگوي جبهه اصلاح‌طلبان افزود: در اين جلسه، منشور جبهه اصلاح‌طلبان در وفاداري به اصول قانون اساسي، حاكميت قانون، تحكيم نظام مردم سالاري ديني، تعهد به استيفاي حقوق ملت، نهادينه كردن انديشه تحزب و توسعه نهادهاي مدني، هم‌چنين استقرار عدالت اجتماعي در كشور و تلاش براي سازمان‌دهي آن با رعايت ارزش‌هاي اسلامي و صيانت از منافع ملي تاكيد شد.    
 
محتشمي تصريح كرد: در اين شورا كليات آيين‌نامه‌ داخلي شورا به تصويب اعضا رسيد كه مهمترين بند آن تركيب هيئت رئيسه مركب از نايب رئيس و دبير به صورت فصلي از ميان تشكل‌هاي عضو شورا تعيين خواهد شد همچنين در اين جلسه موضوع تخلفات انضباطي و تشكيلاتي دو عضو جبهه مطرح و با توجه به طولاني شدن جلسات موضوع رسيدگي به جلسات انضباطي تشكيلاتي اين دو عضو به جلسات بعدي موكول شد. 
 
وي با بيان اينكه موضوع تهيه نامه خودسرانه اقليتي از اعضا تحت عنوان نامه‌اي به اوباما در جلسه مطرح شد، گفت: هم‌چنان كه سخنگوي جبهه صدور نامه مزبور را توسط اكثريت اعضاي اصلاح طلب تكذيب كرده بود به اتفاق آرا در تكذيب تهيه و صدور نامه از سوي جبهه اصلاح طلبان مجددا مهر تاييدي گذاشته شد. 
 
سخنگوي جبهه اصلاح‌طلبان با اعلام اينكه هر نوع تغييرات در هيئت رئيسه جبهه تا تصويب منشور آيين‌نامه آن تكذيب مي‌شود، خاطرنشان كرد:  با توجه به اطلاعيه اخير برخي از اقليت جبهه در اعلام تغييرات هيئت رئيسه علاوه بر اين كه يك تخلف تشكيلاتي محسوب مي‌شود، مصطفي كواكبيان به عنوان رئيس جبهه شكايت خود را به كميسيون قضايي جبهه اعلام خواهد داشت تا در خصوص استفاده ازعنوان جعلي اصلاح‌طلبان پيگيري قضايي نمايد.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار