شیراز/

نخستین کارگاه آموزشی مداخله در حوادث غیرمترقبه در شیراز برگزار شد

معاون اجتماعی سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری شیراز گفت:با هدف کاهش مداخلات روانی پس از بلایای طبیعی و بحران‌ها و حوادث غیرمترقبه در سطح جامعه کارگاهی باحضور روانشناسان و مشاوران این سازمان در شیراز برگزار شد.

به گزارش گروه استان ها باشگاه خبرنگاران؛علیرضا دیهیمی معاون اجتماعی شهرداری شیراز اظهار کرد:نخستین کارگاه آموزشی مداخله در بحران‌های روانی و حوادث غیرمترقبه با حضور کارشناسان و روانشناسان سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری شیراز با همکاری مرکز بهداشت شهدای والفجر در دو روز در شیراز برگزار شد.

وی هدف از برگزاری این کارگاه را توجه به مداخلات روانی شهروندان پس از بلایای طبیعی،بحران‌ها و حوادث غیرمترقبه در سطح جامعه بیان کرد و افزود:در این کارگاه روانشناسان و مشاوران با آخرین تکنیک های علمی و درمانی برای رفع اختلالات درونی و ایجاد تسکین و آرامش در جامعه آشنا شدند.

معاون اجتماعی سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری شیراز در بخش دیگری از سخنان خود از ارائه خدمات مراکز مشاوره این سازمان در فرهنگسراهای سطح شهر خبر داد.

دیهیمی خاطرنشان کرد: این مراکز مشاوره با حضور اساتید برجسته و روانشناسان مجرب به منظور ارتقاء روحیه و رفع مشکلات روحی و روانی در بین شهروندان در سطح بیست فرهنگسرای شیراز فعالیت می کند که آماده خدمت رسانی به تمامی خانواده ها و به‌ویژه جوانان و زوج های جوان است.

وی تصریح کرد: در شش ماهه نخست امسال افزودن بر پانزده هزار نفر مراجعه کننده در موضوعات مختلف از قبیل افسردگی، استرس، پرخاشگری، افت تحصیلی، ارتباط زوجین، اعتیاد و موضوعات مختلف دیگر مشاوره فردی وگروهی دریافت کردند.

دیهیمی گفت: این مشاوره ها و کارگاه ها به صورت فردی و گروهی در سال آماده ارائه مشاوره در موضوعات مختلف به شهروندان می باشد و همشهریان جهت شرکت در همایش ها و کارگاه های گروهی هیچ گونه هزینه ای را پرداخت نمی نمایند و کلیه خدمات به صورت رایگان است.

وی  خاطرنشان کرد: شهروندان شیرازی برای دریافت خدمات مشاوره ای می توانند به نزدیک ترین فرهنگسرای محل سکونت خود مراجعه کنند ویا جهت دریافت آدرس نزدیکترین فرهنگسرا ،کافی است عدد منطقه شهرداری محل سکونت خود را به شماره 20005246 پیامک کنندتاسامانه نام وشماره تماس فرهنگسرا را بصورت رایگان برای مخاطب ارسال نماید.

انتهای پیام/ش ک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.