برای احراز پست ریاست فدراسیون کشتی؛

مدارک یزدانی خرم در وزرات ورزش/یکم آبان روز سرنوشت ساز ورزش اول ایران

برای شرکت در مجمع انتخابات ریاست فدراسیون کشتی مدارک محمدرضا یزدانی خرم جهت تائید به وزارت ورزش رسید.

به گزراش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، محمدرضا یزدانی خرم رئیس سابق فدراسیون کشتی برای حضور در مجمع انتخابات فدراسیون کشتی در خرداد ماه سال جاری توسط نماینده خود مدارکش را برای ثبت نام به دبیر فدراسیون تحویل داد اما بنا به دلایلی نامشخص وزارت ورزش مدارک یزدانی خرم را به فدارسیون عودت داد.

البته وزارت وزرش آن زمان خواستار این موضوع شده بود که یزدانی خرم برای حضور در مجمع فدراسیون کشتی باید درخواستی مکتوب ارائه دهد تا اجازه ورود وی به انتخابات فدراسیون کشتی صادر شود.

یزدانی خرم نیز پس از شنیدن این موضوع با گله مندی از این رفتار وزارت ورزش اظهار داشت: وزارت ورزش باید طی یک نامه رسمی دلایل اینکه چرا به من اجازه نمی دهد در انتخابات شرکت کنم را اعلام کند،خلاصه این که نه یزدانی خرم برای حضور در مجمع درخواستی را به وزارت ورزش ارسال کرد و نه وزارت ورزش دلایل عدم پذیرش مدارک رئیس سابق فدراسیون را اعلام کرد؟

حالا به گذشت حدود 4 ماه از این ماجرا و به روی کار آمدن دولت جدید بار دیگر مدارک یردانی خرم برای احراز پست ریاست فدراسیون کشتی به وزارت ورزش ارسال شده و به احتمال بسیار فراوان مجوز حضور وی در این دوره از انتخابات صادر خواهد شد.

با این اوصاف محمد رضا یزدانی خرم، امیررضا خادم، عباس جدیدی، حسن رنگرز، محمدرضا توپچی، حجت اله خطیب، عبداله عزیزی، عسگری محمدیان از چهره های شناخته شده ای هستند که برای پست ریاست فدارسیون کشتی در مجمع انتخابات این فدراسیون حضور خواهند داشت که به اعتقاد بسیاری از کارشناسان شانس دو گزینه نخست برای رسیدن به این مهم از سایرین بیشتر خواهد بود.

حالا باید منتظر ماند ودید که در روز یکم آبان که قرار است مجمع انتخابات ریاست فدراسیون کشتی برگزار شود کدامیک از این نفرات با حداکثر آرا روی صندلی ریاست تکیه خواهند زد. البته در چند روز گذشته بارها خبر استعفای خطیب سرپرست فعلی فدراسیون به گوش رسیده و شنیده ها حاکی بر آن است که وی و چند نفر دیگر قصد دارند به نفع محمد رضا یزدانی خرم کنار بکشند.ضمن آنکه امیر رضا خادم نیز تاکید فراوانی دارد وزارت ورزش باید پیش از انجام انتخابات تکلیف بدهی های فدراسیون کشتی را به صورت شفاف مشخص کند تا رئیس آینده با تمرکز بهتری بتواند به کارش ادامه دهد؟

پايان متن/مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار