رئيس كميته داوران فدراسيون هندبال:

ايجاد حواشي به داورزي لطمه مي زند/ داوران پاك ترين افراد هندبال هستند

علي اصغر پور مقدم گفت: افرادي كه به دنبال حواشي هستند باعث مي شوند كه به داوري لطمه بزنند.

علي اصغر پورمقدم مسئول كميته داوران در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران افزود: متاسفانه در مسابقات اخير ليگ برتر مسائلي براي داوري مطرح مي شود كه در شان اين ورزش نيست و افرادي كه مدعي ناپاك بودن اين قشر زحمتكش را دارند باعث مي شوند كه داوري لطمه ببيند.

وي تصريح كرد: در 8 هفته رقابتهاي ليگ برتر داوران جزء افراد پاك هندبال بودند چطور شد كه در 5 درقيقه آخر به آنها لقب ناپاك بودن داده شد اين افراد چه اهدافي را دنبال مي كنند.

وي در ادامه گفت: داوران قشر زحمتكش و جزء افراد پاك هندبال هستند و در بدترين شرايط همكاري مي كنند.

پورمقدم افزود: از روز هفتم فرودين 92 مسئوليت كميته داوران را پذيرفته و اين سمت سنگين را بر عهده گرفتم و از روزي كه وارد اين حوزه شدم آزمونهاي داوري را با جديت دنبال كردم بحث افزايش حق الزحمه را مطرح و تصويب كرديم و از ابتداي سال به داوران پرداخت كرديم نخستين دوره مسابقات هندبال نونهالان و رقابتهاي ساحلي جوانان را برگزار كرديم و سمينار داوري را 6 – 5 ماه پيش در سبزوار برگزار كرديم.

 مسئول كميته مسابقات در ادامه گفت: مسابقات ليگ برتر مرادي هم نزديك 2 ماهي است كه برگزار مي شود و رقابتهاي 93 – 92 ثبت به سالهاي گذشت پويا و منظم انجام مي شود.

وي عنوان كرد: ليگ سال جاري با 11 تيم قرعه كشي شد و هر هفته 5 ديدار صورت مي گيرد و يك تيم استراحت مي كند با اينكه يك تيم نسبت به ليگ فصل گذشته كمتر شده است اما سطح فني تيم ها بالاست و كيفيت اين رقابتها خيلي بالاست.

وي در پايان خاطرنشان كرد: افرادي كه به جوان بودن من ايراد مي گيرند و از عملكرد من راضي نيستند در صورتي كه 2 باشگاه بنويسند كه مرا نمي خواهد من استعفا مي دهم./آق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار