زارع پور:

مگر علیدخت از سایت ها حکم گرفته که در سایت ها استعفا می دهد؟/علیدخت: من استعفایم را به دفتر فدراسیون دادم نه به سایت ها

ابراهیم علیدخت سرمربی و دبیر کمیته فنی فدراسیون تنیس روی میز از سمت خود استعفا داد در حالی که رئیس فدراسیون می گوید این موضوع را از سایتها متوجه شده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران محمد زارع پور، رئیس فدراسیون تنیس روی میز در خصوص استعفا ابراهیم علیدخت گفت: علیدخت استعفایش را در حالی رسانه ای کرده است که ما هنوز نامه استعفایش را در فدراسیون نگرفته ایم؟ مگر وی از سایتهای خبری حکم گرفته است که اکنون استعفایش را در آنجا ابلاغ می کند.

ابراهیم علیدخت در واکنش به این گفته زارع پور اذعان داشت: من کاری به سایت ها نداشتم دیروز بعد از ظهر 21 مهرماه متن نامه استعفایم را برای دفتر فدراسیون تنیس روی میز فکس کردم، بعد از آن هم تماس گرفتم و از آنها رسید آن را جویا شدم، نامه استعفا به فدراسیون رفته اینکه چرا زارع پور ندیده است را نمی دانم.

رئیس فدارسیون تنیس روی میز  درباه لیست بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی اعلام کرد که هیچ خصومت شخصی با هیچ بازیکنی ندارد و لیست بازیکنان را هم سرمربی انتخاب کرده است.

 البته زارع پور موضوع دعوت نشدن میدیا لطف اله نسبی را به دلایل دیگری خواند و گفت که سرمربی از این موضوع اطلاع  داشته است، اما علیدخت این صحبت های زارع پور را هم قبول نداشت و تصریح کرد: از روز اولی که در فدراسیون سمت گرفتم گفته بودم که در حوزه سرمربیگری تیم ملی اختیار تام  می خواهم زیرا سرمربی باید تصمیم بگیرد چه کسی در اردو باشد چه کسی اعزام شود و فرد ديگري نباید دخالت کنند. 

وی افزود: لیست اولیه ای که برای ملی پوشان داده ام موجود است، آن را با لیست فعلی مقایسه کنید معلوم می شود تا چه حد اختیار تام داشتم، درباره لطف اله نسبی هم باید بگویم که در خصوص وی زارع پور با من صحبتی نکرد.

علیدخت تاکید کرد: من نه برای سفر رفتن آمدم نه براي برنامه دیگری! وارد فدارسیون شدم تا مفید باشم و به تیم ملی کشورم کمک کنم اما دیگر زمان آن رسیده است کنار بروم.

پايان متن/آق





برچسب ها: ابراهیم ، علیدخت ، سرمربی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار