یزدانیان: فدراسیون نباید برگزاری لیگ را با ورزشکاران هماهنگ کند

مسئول کمیته مسابقات و لیگ دو و میدانی گفت: فدراسیون نباید تاریخ برگزاری مسابقات لیگ را با 4 یا 5 ورزشکار هماهنگ کند.

احمد یزدانیان، رئیس کمیته مسابقات و لیگ دو و میدانی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: ورزشکاران باید برای مسابقات داخل سالن آسیا که بهمن ماه برگزار می شود آماده شوند، از این رو مسابقات لیگ باید هر چه سریعتر برگزار شود.

وی ادامه داد: برخی ورزشکاران نسبت به تاریخ برگزاری مسابقات معترض هستند اما باید بگویم فدراسیون نباید با 4 یا 5 ورزشکار تاریخ مسابقات را هماهنگ کند، در خارج از ایران مسابقات لیگ هر هفته برگزار می شود و ورزشکاران موظف هستند در مسابقات شرکت کنند.

یزدانیان خاطرنشان کرد: مسابقات لیگ نباید عقب تر می افتاد چرا که وارد فصل سرما می شدیم و مشکلاتی را برای فدراسیون فراهم می کرد، اگر مرحله پایانی را به تعویق می انداختیم، اواخر آبان ماه لیگ به پایان می رسید و اگر هم شیراز میزبان می شد سرمای هوا نظم مسابقات را مختل می کرد.

وی با تأکید بر جابجایی زمان و مکان برگزاری رقابت ها گفت: امکانات شیراز کافی نبود و برای برگزاری مسابقات  در این شهر باید برخی تجهیزات را از تهران به شیراز می بردیم که این کار به صرفه نبود، از طرفی هیئت اهواز هم برای میزبانی مسابقات اعلام آمادگی نکرد و تیم های تهرانی حاضر در لیگ که رتبه اول و دوم را در اختیار دارند و تیم هتل ورزش قزوین مایل به برگزاری مسابقات در تهران بودند ، از این رو با تصمیم کمیته فنی ، تهران را به عنوان میزبان انتخاب کردیم.

یزدانیان اضافه کرد قرار بود مسابقات 29 و30 مهرماه برگزار شود ولی به دلیل پخش تلویزیون این تاریخ هم تغییرکرد و 30 مهر و اول آبان ماه ورزشکاران به مصاف هم می روند.

رئیس کمیته لیگ و مسابقات در خصوص کیفیت لیگ عنوان کرد رکورد ورزشکاران در لیگ قابل توجه بود و برخی موفق شدند رکوردهای تشویقی را هم کسب کنند، رکورد حسین کیهانی 3000 متر با مانع و رکورد رضا قاسمی در دو 200 متر بسیار مطلوب بود که این امرنشان از سطح بالای رقابت ها دارد./آق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار