ياسوج/

برگزیدگان مسابقات مرحله شهرستانی قرآن در قشم مشخص شدند

سرپرست اوقاف و امور خیریه قشم از استقبال «کم نظیر و مطلوب» مردم این شهرستان از سی و ششمین دوره مسابقات قرآن کریم و مشخص شدن نفرات برگزیده این مسابقات خبر داد.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، علی محمدی امروز در قشم با اشاره به برگزاری سی و ششمین دوره مسابقات قرآن کریم در این شهرستان طی روزهای گذشته، گفت: 240 نفر در مرحله شهرستانی سی و ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم که در قشم برگزار شد، شرکت کردند.

وی ادامه داد: این دور از مسابقات با استقبال خوب قرآن دوستان همراه شده است که نشان از علاقه مردم شهرستان به امور قرآنی دارد.

سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه قشم افزود: این دوره از مسابقات در محل آستان مقدس امامزاده سید مظفر (ع)، مسجد امام رضا (ع) محله سجادیه، مسجد علی‌‌ابن‌ ابی‌طالب (ع) لارک و دبستان شهید مطهری قشم برگزار شد.

این مسئول بیان داشت: در بخش قرائت بزرگسالان آقایان، وحید مهدی‌زاده، عبدالرسول حاجبی و در بخش خواهران، زهره اسماعیلی، کلثوم عالی‌زاده و  اکرم اعرابی بالاترین امتیاز را کسب کردند.

محمدی گفت: در بخش ترتیل بزرگسال آقایان نیز محمد پوازی، مهدی محمدی، عمر رضایی و خواهران  اسما محمدی، خیری خیراندیش و اعظم پور‌علی موفق به کسب رده‌های برتر شدند.

سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه قشم در ادامه افزود: در بخش یک جز نیز محمد فخاری، محمد رحیمی و فاطمه فخاری، انسیه فخاری و در حفظ کل احمد آجی، حفظ 20 جز احمد نساج، علی پاینده و حفظ 10 جز اکرم پاکزاد، معصومه نیک اختران و مدینه ابراهیمی مقام‌های برتر را کسب کردند.

وی تصریح کرد: در حفظ دو جز همچنین شکوفه عسل شامیری، محمد انصاری و ترتیل شکوفه، محمد نبی افتاده نیز حائز عناوین برتر شدند.

محمدی اذعان داشت: در بخش اذان آقایان بزرگسال روح‌الله بازماندگان، جواد ذاکری و مازیار سهرابی به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند و در بخش اذان خانم‌ها، شکوفه محمد افرازی رتبه برتر را کسب کرد./ج1

برچسب ها: قشم ، ذاکری ، کسب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.