قلعه نوعی: کفاشیان برای انتخاب کی روش با من مشورت کرد/خیلی ها در این مدت رفتار گرگ صفت با من داشتند

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: کفاشیان، رئيس فدراسيون فوتبال پیش از انتخاب کی روش از من در این خصوص نظرخواهی کرده بود.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران، امیر قلعه نوعی در گفتگو با یک برنامه زنده تلویزیونی گفت: قبل از انتخاب سرمربی تیم ملی کفاشیان نام 3 مربی را به من داد و از من خواست تا نظرم را به وی بدهم. من نیز با اهل فن در این خصوص مطالعه کردیم و به ایشان گفتم که کی روش با توجه به سابقه و نوع فوتبال نزدیک پرتغال به ما گزینه بهتری است.

قلعه نوعی بیان داشت:کارهای کفاشیان اصولی بوده و وی سالیان سال به صورت زیربنایی برای فوتبال ما زحمت کشیده است و خوشبختانه چون از جنس ورزشی ها بوده موفق شده است.

وی تصریح کرد:چون به عروسی دعوت بودم متاسفانه بازی با تایلند را ندیدم، البته از نمازی درباره بازی پرسیدم، چون بازیکنان من در تیم ملی حضور دارند.

سرمربی تيم فوتبال استقلال بیان کرد: تیم ملی مدتی تعطیل بود و بازی نکرد. من اختلاف نظرهایی با کی روش داشتم ولی همیشه از وی حمایت کرده ام.حتی پس از باخت مقابل لبنان تنها کسی که از کی‌روش حمایت کرد من بودم و پس از آن هم ایشان همکارانشان را فرستادند تا از من تشکر کنند. ما باید از کی‌روش حمایت کنیم و البته هرجا که لازم باشد انتقادات را نسبت به وي مطرح کنیم.ما هنوز عقب هستیم.کفاشیان تلاش می کند اما این تلاش ها کافی نیست.

وی اظهار داشت: باید همه به تیم ملی کمک کنیم تا برنامه ها انجام شود و با آمادگی کامل به مسابقات برویم. نداشتن بازی نشانه نقطه ضعف ماست وگرنه تیمی که در 45 دقیقه تا به این حد تغییر کند کادر فنی و بازیکنان خوبی داشته است.

قلعه نوعی عنوان کرد: امانتی بین من و کفاشیان بوده که امروز آن را عنوان می کنم قبل از انتخاب کی روش یک روز کفاشیان نام 3 مربی را به من داد تا نظرم را در مورد آنها بدهم و من هم با اهل فن مشورت کردم و گفتم که کی روش با توجه به سابقه و نوع فوتبال نزدیک ایران و پرتغال می تواند به فوتبال ما کمک کند.وظیفه ماست که از کی روش حمایت کنیم و من همیشه این کار را انجام داده ام.

وی ادامه داد: در چند وقت اخیر حمله‌های بسیار تندی را به من داشتند. رفتار گرگ صفت بسیاری را دیدم.خدا را شکر پس از سه سال که به استقلال بازگشتم نتایج خوبی را کسب کردم و توانستیم علاوه بر کسب قهرمانی در ایران در جمع چهار تیم برتر آسیا نیز حضور یابیم. حق ما بود که در فینال لیگ قهرمانان آسیا حضور داشته باشیم. خیلی‌ها می‌خواستند در این مدت ذهن مردم را به هم بریزند که خدارا شکر موفق نشدند.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در پایان درباره بازی مقابل نفت تهران نیز گفت: گل محمدی مربی با اخلاق و از هم محله ای های من است و نشان داده که آینده درخشانی نیز دارد. ما در این بازی جمشیدیان، خسرو حیدری، محمد قاضی را در اختیار نداریم.داوود حقی نیز برای تست دعوت شده است . وی قبلا هم بازیکن من بوده است و باید دید شرایط برای جذب وی به چه صورت خواهد شد.

پايان متن/مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
اشكان
۱۱:۵۹ ۲۶ مهر ۱۳۹۲
من شنيدم ميگن سر مربي تيم ملي اسپانيا رو هم آقاي قلعه نوعي انتخاب كرده گويا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ارش
۱۱:۱۹ ۲۶ مهر ۱۳۹۲
اره تیم ملی با تاکتیک تو رفت جام جهانی
آخرین اخبار