"هفته مهندسی نفت" در دانشگاه صنعتی امیرکبیر آغاز شد

هفته مهندسی نفت از امروز در دانشگاه صنعتی امیرکبیر آغاز شد که برنامه های این هفته تا یکم آبان ماه ادامه دارد.

به گزارش گروه علمي باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی دانشگاه صنعتی امیرکبیر، علی طلعت، دبیر انجمن علمی دانشکده مهندسی نفت گفت: طبق روال هرساله هفته مهندسی نفت از 27 مهرماه تا یکم آبان ماه در دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار می شود که در این هفته چهار شرکت بزرگ نفتی کشور کارگاه های آموزشی برای دانشجویان برگزار می کنند.

وی با بیان اینکه هفته مهندسی نفت به همت انجمن علمی دانشکده مهندسی نفت دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار می شود، افزود: در این هفته شرکت ملی حفاری، شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب، پژوهشگاه صنعت نفت و مدیریت اکتشاف و تولید شرکت ملی نفت ایران اقدام به برگزاری کارگاه های آموزشی با موضوع سیالات حفاری دوست دار محیط زیست، روش های ساخت سیمان نوین، آشنایی با صنعت حفاری، آشنایی با مته حفاری، آشنایی با تجهیزات سرچاهی و خواص سنگ و سیال  برگزار می کنند.

دبیر انجمن علمی دانشکده مهندسی  نفت دانشگاه صنعتی امیرکبیر با اشاره به برگزاری سمینار تخصصی با موضوع قراردادهای نفتی در هفته مهندسی نفت ، تصریح کرد: این سمینار 29 مهرماه از ساعت 13 تا 16 در سالن همایش های دانشگاه صنععتی امیرکبیر برگزار می شود.

طلعت بیان داشت: در این هفته 6 کارگاه آموزشی توسط دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری دانشگاه صنعتی امیرکبیر در خصوص گرایش های رشته مهندسی نفت در روزهای یکشنبه، دوشنبه و چهارشنبه 28، 29 مهرماه و یکم آبان ماه برای دانشجویان برگزار می شود.

خاطرنشان می شود، هفته مهندسی نفت دانشگاه صنعتی امیرکبیر روز چهارشنبه یکم آبان ماه با اتمام کارگاه های آموزشی به پایان می رسد./ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار