"کارملو" می خواهد یک تابستان آزاد باشد!

کارملو آنتونی ستاره تیم بسکتبال نیویورک نیکز تاکید می کند که بعد از سالها بازی، دوست دارد در پایان این فصل، بازیکن آزاد بودن را تجربه کند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛‌ در حالی که پیش از این کسی فکر جدایی کارملو آنتونی از تیم نیویورک نیکز را نمی کرد، مدتی قبل شایعاتی در مرود پیوستن این بازیکن به تیم لیکرز در تابستان سال بعد آغاز شد. چند هفته بعد از این ماجرا نیز کارملو تصمیم گرفت در پایان فصل به عنوان بازیکن آزاد اعلام شود هر چند در مصاحبه ای توضیح داد که قصد رفتن به جایی را ندارد و تنها دوست دارد این جریان را تجربه کند.



بعد از تمام تلاشهایی که "ملو" برای آمدن به نیویورک انجام داد تا بزرگترین ستاره در بزرگترین شهر یعنی نیویورک باشد و همچنین با توجه به قیمت این بازیکن، هنوز هم اعتقاد بر این است که آنتونی با تمدید قراردادی پنج ساله در نیویورک می ماند با این وجود وسوسه پیوستن به تیمی با جذابیتهای لیکرز را هم نمی توان نادیده گرفت.

با تمام این اوصاف، آنتونی می گوید: می خواهم در پایان فصل بازیکن آزاد باشم. همه در NBA دوست دارند که حداقل برای یک بار، بازیکن آزاد باشند. دوست دارم مالکان و مدیران در لیگ دنبالم باشند و برای دیدن شرایطم به سالن بیایند.
برچسب ها: کارملو ، بسکتبال ، آنتونی ، آزاد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار