اردبیل/

طرح سئوال از وزیر راه و شهرسازی در مجلس

دبیر و سخنگوی مجمع نمایندگان استان اردبیل از تذکر به وزیر راه و شهرسازی خبر داد و گفت: وزیر راه و شهرسازی با حضور در مجلس پاسخگوی سئوالات ما خواهد بود.

جلیل جعفری بنه خلخال در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل اظهار داشت: با طرح سئوالی در ارتباط با مشکلات راه و شهرسازی شهرستان‌های خلخال و کوثر وزیر راه و شهرسازی به مجلس خوانده شده تا پاسخگوی سئوالات باشد.

وی گفت: با حضور وزیر در دفتر هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی مطالبات مردم خلخال و کوثر در این حوزه مطرح خواهد شد و یکی از سئوالات نیز در خصوص عملکرد اداره راه و شهرسازی در حوزه جنوب استان و شهرستان‌های خلخال و کوثر است.

این نماینده مجلس افزود: در این جلسه حول سه موضوع مهم از وزیر سئوال خواهد شد که از جمله آن‌ها حوزه راه روستایی است که به رغم افزایش میزان برخورداری مردم روستاهای خلخال و کوثر از 25 درصد به 35 درصد راه مناسب در یک سال اخیر اما از میانگین استانی و حتی کشوری به 70 درصد به بالا فاصله داریم.

جعفری بنه خلخال ادامه داد: به رغم اعتبار 2 میلیارد ریالی در چند روز گذشته خواسته ما این بود که شهر خلخال و کوثر در برخورداری از این نعمت اولیه باید به میانگین استانی برسد.

وی محور دوم سئوالات را در خصوص جاده‌ها و راه‌های در حال احداث بین شهرها اعلام کرد و گفت: این موضوع به محور خلخال - فیروز و مکاتبات صورت گرفته برای پرداخت بخشی از اعتبارات تخصیصی این محور است که به مدیر‌عامل شرکت ساخت و توسعه راه‌ها ارجاع شده است.

دبیر و سخنگوی مجمع نمایندگان استان اردبیل تاکید کرد: محور کلور- درام طرح روستایی دیگری است که 2 میلیارد ریال اعتبار از وزیر برای این محور درخواست کردیم که مقرر شد مساعدت‌های لازم انجام گیرد.

جعفری بنه خلخال در ادامه گفت: پیگیری مطالبات و خواسته‌‌های مردم در راستای دستیابی به راه‌های ایمن و مطمئن از اهم برنامه‌های بنده است و با توجه به هماهنگی‌های انجام شده با معاون روستایی وزیر و دکتر نوبخت قرار است افزایش اعتبارات این حوزه انجام شود تا مشکلات راه خلخال و کوثر برطرف شود/س.

برچسب ها: اردبیل ، مشکلات ، راه ، و ، شهرسازی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.