جزئیات جلسه جامعه اسلامی مهندسین مطرح شد

نیک‌فر: حضور رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس در نشست ماهانه جام/ عرب‌پور: تشکیل کارگروهی برای همایش جوانان اصولگرا

اعضای شورای مرکزی جامعه اسلامی مهندسین به تشریح جزئیات جلسه حزب متبوعشان پرداختند.

"احمد نیک‌فر" در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، با اشاره به جلسه اخیر حزب متبوعش، اظهار داشت: آخرین جلسه ماه مهر با حضور شورای مرکزی استان تهران و شورای مرکزی حزب با حضور "حسین شیخ‌الاسلام"مشاور امور بین الملل رئیس مجلس برگزار شد.

وی با بیان اینکه ابتدای جلسه "محمدرضا باهنر" دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین به تحلیل و بررسی مسائل سیاسی روز کشور پرداخت، اضافه کرد: در این جلسه "شیخ‌الاسلام" دو موضوع بررسی و تحلیل نتایج مذاکرات ژنو 2 با گروه 1+5، همچنین بررسی تحولات منطقه بویژه سوریه و عراق را مورد تحلیل قرار داد.

نیک‌فر با اشاره به نشست شاخه جوانان حزب متبوعش، گفت: این جلسه با حضور "حسن قشقاوی" معاون کنسولی وزارت خارجه برگزار شد و به درخواست وی جزئیات این نشست در اختیار خبرنگاران قرار نگرفت.

عضو شورای مرکزی جامعه اسلامی مهندسین در ادامه از حضور و سخنرانی "علاءالدین بروجردی" در نشست ماهانه جام خبر داد و خاطرنشان کرد: این نشست با حضور شورای مرکزی استان تهران، شورای مرکزی حزب با موضوع مسائل بین‌الملل و مذاکرات اخیر با 1+5 برگزار خواهد شد؛ این نشست شنبه آینده (4 آبان)، در دفتر مرکزی جامعه مهندسین برگزار می‌شود.

گفتنی است "محمدحسین عرب‌پور"عضو شورای مرکزی جامعه اسلامی مهندسين در گفتگو با باشگاه خبرنگاران، از برگزاری جلسه شاخه جوانان جام در هفته آینده به منظور تشکیل کارگروهی برای همایش جوانان اصولگرا خبر داد.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: جلسه ، جام ، تحولات ، منطقه ، ژنو ، تحلیل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار