تهیه کننده برنامه شروع خوب:

خانواده رها شدگان از تجربه اعتیاد می گویند

بیشترین آسیب بعد از بیماران اعتیاد متوجه خانواده های آنان است و ما در سری جدید برنامه شروع خوب میزبان آن ها خواهیم بود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، علی زاهدی تهیه کننده برنامه شروع خوب به احتمال حضور خانواده های بیماران رها شده از اعتیاد در سری جدید این برنامه اشاره کرده و گفت: بیشترین آسیب بعد از بیماران اعتیاد متوجه خانواده های آنان است و ما در سری جدید برنامه شروع خوب میزبان آن ها خواهیم بود.

به گزارش روابط عمومی شبکه سه سیما علی زاهدی تهیه کننده برنامه تلویزیونی شروع خوب در گفت و گو با خبرنگار روابط عمومی این شبکه درباره تغییرات برنامه در سری جدید آن گفت: ستاد مبارزه با مواد مخدر تمایل خود را برای ساخت سری چهارم  برنامه شروع خوب اعلام کرده است و در صورت تصویب طرح در شبکه سه سیما بنا داریم تا سری دوم آن را با حضور خانواده های بیماران رها شده از اعتیاد تولید کنیم.

وی با اشاره به این که خانواده های این افراد دومین گروه در معرض آسیب اعتیاد بعد از خود مصرف کنندگان مواد مخدر هستند، ادامه داد: در این طرح که احتمالا زمستان به نتیجه برسد خانواده های بیماران رها شده از اعتیاد از تجربه های زندگی شان با این افراد می گویند. این که عضو معتاد خانواده شان چطور قدم در این راه گذاشته، چه شرایطی را سپری کرده و چرا به ترک رغبت پیدا کرده است.

این تهیه کننده با اشاره به جامعیت نگاه به مقوله اعتیاد در برنامه شروع خوب افزود: در برنامه شروع خوب تلاش شده است تا از جوانب مختلفی به موضوع اعتیاد پرداخته شود. برای مثال ما 9 نفر از مسئولان استانداری ها را به عنوان مهمان به برنامه دعوت کردیم که اتفاقا از مناطق جرم خیزی هم حضور پیدا کردند. حضور کارشناسان خانواده، روانشناسان، روانپزشکان، جامعه شناسان و کارشناسان نیروی انتظامی و خود بیماران اعتیاد در برنامه نوعی جامعیت برای طرح مساله را در برنامه ایجاد می کرد. بنابراین ما صرفا با یک مصرف کننده و صحبت های او رو به رو نبودیم و یک طرفه قضاوت نکردیم.

گفتنی است برنامه شروع خوب کاری از گروه اجتماعی شبکه سه سیماست که در 54 قسمت 45 دقیقه ای تهیه و تولید شده است. هر هفته یک یا دو قسمت از این برنامه با اجرای عباس امیرمعافی از شبکه سه سیما به پخش می رسد.

انتهاي پيام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.