سرمربي تيم هندبال نفت و گاز:

به برد مقابل مشهد فكر مي كنيم/ دير به مسابقات دعوت شديم و مشكل بودجه داريم

مهدي شكوهي گفت: در ديدار اين هفته ( 30 مهر) مقابل مشهد فقط به برد فكر مي كنيم و امتياز بازي را مي خواهيم .

يعقوب شكوهي در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران افزود: در هفته يازدهم رقابتهاي ليگ برتر هندبال ميزبان ثامن الحجج مشهد هستيم و با توجه به شرايط موجود و تشويق طرفداران و همت بازيكنان به فكر به و امين تيم هستيم و امتياز اين ديدار را مي خواهيم.

 سرمربي تيم هندبال نفت وگاز گچساران تصريح كرد: ما هفته دهم با يك اختلاف به سنگ آهن باختيم و اين نشون مي ده كه بازيكنان تيم در وضعيت مطلوبي به سر مي برد.

شکوهي در ادامه گفت: تيم مشهد از بهترينهاي ليگ برتر مي باشد كه از بازيكنان و مربي با تجربه است چون حبيبي بهره مي برد اما اين عامل باعث نمي شود كه ما دست و پا بسته باشيم وي تاكيد كرد: با وجود اينكه نخستين سال حضور خود را تجربه مي كنيم بازيكنان تيم دور از انتظار ظاهر شدند و با وجود اينكه نفرات تيم تاكنون يك ريال هم دريافت نكرده با جون و دل بازي مي كنند و عملكرد قابل قبولي از خود ارائه كردند.

وي عنوان كرد: ما از نظر امكانات در مظيقه نيستيم و مشكل خاصي نداريم فقط از نظر قوانين اداري مشكل داريم كه تاكنون پول به دست بازيكنان تيم نرسيده است.

شكوهي افزود: نفت و گاز عنوان سومي را در مسابقات دسته يك سال 91 به دست آورد و بنابه تصميم فدراسيون به اين رقابتها دعوت شديم كه متاسفانه اندكي دير اين كار صورت گرفت و بودجه تيم نيز سال گذشته تصويب شده است و با تورم امسال اين اعتبار كم است.

وي يادآور شد: تيم جواني در رقابتهاي ليگ برتر داريم و ميانگين سني آنها 21- 20 سال مي باشد و امين يوسف نژاد نيز تنها ملي پوش ماست كه به اردوي تيم ملي جوانان دعوت شده است.

شكوهي افزود: تعدادي از داوريهاي ليگ برتر جوان هستند و اشتباهاتي دارند كه البته از روي عمد نيست به نظرم داورها بايد براي اين مسابقات تجربه لازم را داشته باشند.

وي در پايان خاطر نشان كرد: تيم ها كه در اين مسابقات حضور دارند نسبت به اوايل مسابقات خيلي بهتر شده اند و رفته رفته با هم هماهنگ مي شوند و شناخت از هم بيشتر شده است.

پايان متن/مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار